صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

سردار جلالی: ایران نشان داد رژیم صهیونیستی همان خانه عنکبوت است

۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲:۴۸
کد خبر: ۴۷۹۶۴۱۰
دسته بندی‌: سیاست ، عمومی
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی به مناسبت عملیات غرور آفرین وعده صادق ۲ با بیان اینکه بازدارندگی ایران ریشه در اراده و توان بومی دارد، اظهار داشت: این عملیات شجاعانه، بیش از هر چیز نماد اراده‌ای آهنین و خلل‌ناپذیر در پاسداری از تمامیت ارضی و منافع ملی ایران اسلامی بود.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پایداری ملی، در پیام سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور آمده است:

جمهوری اسلامی ایران در دفاع از حق مشروع خود، با عزمی راسخ و نقشه‌ای دقیق، ضربه‌ای کوبنده و حساب‌شده به تاسیسات نظامی و جاسوسی رژیم صهیونیستی وارد کرد. این عملیات شجاعانه، بیش از هر چیز نماد اراده‌ای آهنین و خلل‌ناپذیر در پاسداری از تمامیت ارضی و منافع ملی ایران اسلامی بود.

جمهوری اسلامی به جهانیان نشان داد که اسرائیل، همان‌طور که سیدالشهدای جبهه مقاومت سید حسن نصرالله فرموده، چیزی جز خانه‌ای سست و شکننده از تار‌های عنکبوت نیست و آسیب‌پذیری آن در برابر قدرت ایران اسلامی به وضوح آشکار است.

این اقدام غرورآفرین که حاصل زحمات متخصصان جوان ایرانی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، پیام روشن و بی‌پرده‌ای برای دشمنان ایران داشت؛ قدرت تسلیحاتی و نظامی جمهوری اسلامی، که بر مبنای منطق دفاعی بنا شده، همان شمشیر بران عدالت است که هر متجاوزی را به سزای اعمالش خواهد رساند. آمریکا و هم‌پیمانانش باید بدانند که ایران، این سرزمین غیرت و حماسه، در هیچ میدانی از حقوق خود عقب‌نشینی نخواهد کرد و در برابر هر گونه تهدیدی ایستاده است.

رژیم صهیونیستی اگر از این واقعه درس عبرت نگیرد و بار دیگر بازی‌های دیوانه‌وار نتانیاهو را ادامه دهد، قطعاً با پاسخی بسیار سهمگین‌تر و کوبنده‌تر مواجه خواهد شد.

قدرت آفندی و پدافندی جمهوری اسلامی ایران، ریشه در اراده‌های استوار و توانمندی‌های بومی دارد؛ این راز مقدس بازدارندگی ملت ایران است که هیچ سلاحی در جهان یارای مقابله با آن را ندارد. البته ما هیچ گاه تهدید را دست کم نگرفته و در آمادگی کامل قرار داریم.

در پایان این پیروزی غرورآفرین را به فرماندهی معظم کل قوا، ملت شریف ایران به ویژه خانواده‌های شهدا تبریک عرض می‌کنم.

انتهای پیام/


برچسب ها: وعده صادق 2

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *