صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

هم‌زمان با عملیات وعده صادق ۲؛ موج رادیو، روی مقاومت تنظیم می‌شود

۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵:۵۶
کد خبر: ۴۷۹۶۳۹۴
معاونت صدای رسانه ملی هم‌زمان با انجام موفقیت‌آمیز عملیات تنبیهی وعده صادق ۲، موج رادیو مناسبتی خود را از پنجشنبه ۱۲ مهر روی «رادیو مقاومت» تنظیم می‌کند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی معاونت صدا، قدرت رسانه امروز کمتر از موشک و پهباد نیست و مقاومت، این گفتمان رفیع انقلاب اسلامی که در سایه آن درختان تناور جنبش‌های آزادی خواه و مبارز از لبنان تایمن رشد کرده و عرصه را بردشمنان تنگ و تنگ‌تر می‌نمایند، همواره پیروز میادین نبرد بوده است، خواه این مقاومت با فتح و خواه با شهادت همراه باشد.

شهادت سید حسن نصرالله (رحمه الله علیه) و حمله به لبنان و قبل از آن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و شهادت شهید هنیه و ... موجب خسارت‌های بزرگی شده است اما؛ به یقین بنیاد مقاومت مقوم به اشخاص نیست و این جریان ریشه دار، امید بخش و ظفر آفرین به پیش خواهد رفت. نکته حائز اهمیت این است که دشمن، در کنار جنایات جنگی، موج سنگینی از جنگ رسانه‌ای – شناختی برای ایجاد «یأس»، «تفرقه»، «شبهه»، «هراس» و «سردرگمی» در میان جوامع اسلامی و محور مقاومت خاصه در لبنان و ایران را نیز به کار بسته که این جنگ روانی مکمل اقدامات میدانی رژیم صهیونیستی است تا با تحریف واقعیات، بزرگنمایی و هراس ملت ایران را منفعل و جهت گیری تهاجمی گفتمان مقامت را کند و مستاصل نماید؛ و اینجا رسالت رسانه در این جنگ ترکیبی، تهاجم ترکیبی است، که معاونت صدا همزمان با اقدام غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام عملیات موفقیت آمیز وعده صادق ۲ و همزمان با سالروز شکست دادن غیر قابل ترمیم رژیم موقت صهیونیستی، در «طوفان الاقصی» و مقاومت امروز این ملت قهرمان دربرابر یک جنگ تمام عیار رسانه‌ای ـ نظامی جهان غرب، اقدام به راه اندازی رادیو مقاومت با شعار «صدای استقامت تا پیروزی» با هدف معرفی و تبیین گفتمان مقاومت و آثار آن کرده است.

فعالیت رادیو مقاومت از پنج شنبه ۱۲ مهر ساعت ۸ صبح آغاز و تا پایان دی ماه ادامه خواهد داشت. این شبکه رادیویی که بصورت ۲۴ ساعته به برنامه سازی می‌پردازد، روی موج fm ردیف ۹۵.۵ مگاهرتز و برنامه کاربردی ایرانصدا قابل دریافت است. علاقه مندان می‌توانند از طریق سامانه ۳۰۰۰۰۹۵۵ و شماره تلفن ۰۹۰۳۹۱۳۴۷۴۴ در پیام رسان‌های ایرانی بله و ایتا با رادیو مقاومت در ارتباط باشند.

لازم به‌ذکر است رضا کوچک‌زاده تهمتن (مدیر شبکه رادیویی گفتگو) عهده دار مدیریت رادیو مقاومت در معاونت صدا می‌باشد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *