صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

 کسب ۲ مدال نقره از مسابقات جهانی علوم و اختراعات انگلستان - لندن ۲۰۲۴

۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴:۱۷
کد خبر: ۴۷۹۶۳۷۹
تیم مخترع دانش آموزان ایران با دو طرح عینک هوشمند برای نابینایان و سیستم هوشمند شناسایی احساسات صورت انسان برای کاربرد‌های مختلف، صاحب ۲ مدال نقره مسابقات جهانی علوم و اختراعات انگلستان - لندن ۲۰۲۴ شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش دبیرخانه جشنواره دانش آموزی ابن سینا، مهدی رشیدی جهان، سرپرست تیم‌های علمی دانش آموزان ایرانی با اشاره به برگزاری مسابقات جهانی علوم و اختراعات انگلستان - لندن ۲۰۲۴ که در روز‌های (۲۵ تا ۲۷ سپتامبر) ۴ تا ۶ مهرماه، اظهار داشت: این دوره از مسابقات به صورت حضوری و غیر حضوری و به میزبانی دانشگاه کینگستون لندن و با حضور ۳۲ کشور و ارائه ۲۸۵ پژوهش و اختراع دانش آموزی برگزار شد.

وی با اشاره به دریافت ۲ مدال نقره این مسابقات توسط دانش آموزان ایرانی، افزود: در این دوره از مسابقات تیم‌های از کشور‌های انگلستان، عربستان سعودی، ژاپن، فرانسه، رومانی، تایوان، آلمان، امارات متحده عربی، کرواسی، کانادا و دیگر کشور به رقابت پرداختند که از کشورمان نیز  ۲ تیم حضور داشتند.

رشیدی جهان اعلام داشت: تیم متشکل از امیرعباس کاووسی امین و آرتین سالاری با طرح عینک هوشمند برای نابینایان صاحب مدال نقره و تیم متشکل از ایلیا رضازاده و پادرا قزوینیان با طرح سیستم هوشمند شناسایی احساسات صورت انسان برای کاربرد‌های مختلف دیگر مدال نقره این مسابقات را برای ایران به ارمغان آوردند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *