صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

مسئولان قضایی دادگستری خراسان جنوبی به درخواست‌های حقوقی و قضایی ۱۶۲ نفر از مراجعان رسیدگی کردند

۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱:۰۰
کد خبر: ۴۷۹۶۳۴۶
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی گفت: با برگزاری میز خدمت در محل دادگستری کل استان، درخواست‌های ۱۶۲ نفر از مراجعین بررسی و رسیدگی شد.

خبرگزاری میزان-میزخدمت دادگستری کل استان خراسان جنوبی با حضور رئیس کل دادگستری استان، دادستان مرکز استان و تعدادی از معاونین رئیس کل در طبقه همکف دادگستری کل خراسان جنوبی برگزار شد.

محمدجعفرعبدالهی گفت: به منظور برقراری ارتباط موثر با مردم و شنیدن درخواست‌ها و مطالباتشان، دادگستری استان به طور مستمر جلسات ملاقات مردمی و میزخدمت به صورت چهره به چهره در محلی که در دسترس عموم باشد برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: در میز خدمتی که این هفته در محل دادگستری کل استان برگزار شد، درخواست‌های ۱۶۲ نفر از مراجعین مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: بخش قابل توجهی از درخواست ها، اعمال ماده ۴۷۷ دادرسی کیفری بود که این ماده ناظر بر رای خلاف شرع بین است و مراجعین باید توجه داشته باشند که صرف ادعا برای محاکم کفایت نمی‌کند و باید ادله کافی ارائه شود.

محمد جعفر عبدالهی بیان کرد: یکی دیگر از درخواست‌های پرتکرار مراجعین، ناظر به اراضی و املاک غیر منقول با سند عادی است.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی با بیا یک روز در هفته در کیله حوزه‌های قضایی استان ملاقات مردمی مسئولین قضایی برگزار می‌شود، افزود: در روز‌هایی که تعداد مراجعه کنندگان به دادگستری در میزخدمت و ملاقات مردمی زیاد باشد معاونین قضایی رئیس کل در کنار رئیس کل پاسخگوی مردم خواهند بود.

انتهای پیام/


برچسب ها: ملاقت مردمی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *