صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

بیش از ۱۵۰ درخواست در دیدار مردمی مسئولان قضایی مازندران در شهرستان بابلسر بررسی شد

۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳:۲۸
کد خبر: ۴۷۹۶۳۳۹
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
مسئولان قضایی استان مازندران در شهرستان بابلسر به مشکلات ۱۵۲ نفر رسیدگی کردند.

خبرگزاری میزان- در دیدار مردمی رئیس کل دادگستری مازندران و مسئولان قضایی استان در شهرستان بابلسر، ۱۵۲ درخواست مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم در خصوص این درخواست ها، صادر شد.

عباس پوریانی در حاشیه این جلسه، اظهار کرد: برگزاری جلسات دیدار مردمی در شهرستان‌ها، فرصتی ارزشمند برای برقراری ارتباط چهره به چهره و بررسی دقیق‌تر مشکلات مردم است و با توجه به اطلاع‌رسانی انجام گرفته، امروز با مردم شهرستان بابلسر دیدار و موارد مطرح شده در موضوعات مختلف از جمله تولید و سرمایه‌گذاری، کاهش اطاله دادسی و نحوه رسیدگی به پرونده‌ها مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری مازندران همچنین بر لزوم رعایت حقوق شهروندی با بهره مندی از ظرفیت دستگاه قضایی تاکید کرد و افزود: طی تماس با برخی مدیران شهرستان، مسائل مطروحه مردم مورد پیگیری قرار گرفت و در برخی موارد، ضمن مطالبه پرونده‌ها و مطالعه دقیق موارد مدنظر، دستورات لازم صادر شد.

پوریانی همچنین در ادامه تصریح کرد: حفظ حقوق شهروندی مردم برای ما بسیار ارزشمند است و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان بر لزوم اجرا و تحقق این موضوع نظارت ویژه خواهند داشت.

رئیس کل دادگستری مازندران، معاونین قضایی دادگستری استان و مدیران قضایی شهرستان بابلسر، صبح امروز در ابتدای ورود به این حوزه قضایی، با حضور در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم بابلسر، به مقام والای شهدای گرانقدر ادای احترام کردند و در ادامه نیز با حضور در دفتر امام‌جمعه بابلسر، مسائل و مشکلات مبتلابه این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و در این رابطه گفتگو و تبادل نظر شد.

پوریانی همچنین ظهر امروز و پس از برگزاری جلسه ملاقات مردمی، ضمن بازدید از روند رسیدگی به پرونده‌ها در دادگستری و دادسرای شهرستان بابلسر، با همکاران قضایی و اداری این شهرستان نیز دیدار کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: ملاقات مردمی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *