صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

اسلامی: دیدار گروسی با رئیس‌جمهور در آینده صورت می‌گیرد

۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱:۴۱
کد خبر: ۴۷۹۶۳۲۰
رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به ابراز تمایل مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای دیدار با رئیس‌جمهور، گفت که این دیدار براساس پروتکل‌ها انجام می‌شود.

خبرگزاری میزان - محمد اسلامی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه نشست هیئت دولت در روز چهارشنبه، یازدهم مهر، در جمع خبرنگاران گفت: دیدار گروسی با رئیس‌جمهور براساس پروتکل خود در آینده صورت خواهد گرفت.

وی درباره تعامل ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، گفت: من در وین و وزیر امور خارجه در نیویورک با گروسی گفت‌وگو داشتیم؛ وی تمایل به صحبت با رئیس‌جمهور داشت، ولی این دیدار نیاز به هماهنگی دارد و براساس پروتکل خودش صورت خواهد گرفت.

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه بحث مهم این است که تمام جنجال‌هایی که بر سر موضوع هسته‌ای ما وجود دارد و بهانه‌ای که برای آن ایجاد کردند، معطوف و در ارتباط با مذاکرات رفع تحریم‌ها است، تصریح کرد: وزارت امور خارجه مذاکرات رفع تحریم‌ها را بر عهده دارد و تلاش‌ها در این زمینه در جریان است.

اسلامی درباره جنایت‌های رژیم صهیونیستی و تهدیدهای ادعایی آن علیه ایران هم گفت: رژیم صهیونیستی همیشه چنین ادعاهایی را مطرح می‌کند؛ رژیم صهیونیستی رژیمی وحشی است؛ نتانیاهو همانند یک خون‌آشام عمل می‌کند و تمام دنیا نسبت به این رژیم انتقاد دارد؛ از این فرد دیوانه چه انتظاری می‌توان داشت؛ بازدارندگی ایران مسئولیت و وظیفه نیرو‌های مسلح است که به شکل احسن در حال انجام است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *