صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

تسخیر قلب‌ نراتزوری با جادوی شاهزاده ایرانی/ اینزاگی: طارمی همانی بود که نیاز داشتم

۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵:۰۴
کد خبر: ۴۷۹۶۳۰۹
دسته بندی‌: ورزشی ، اخبار خارجی
مهدی طارمی با درخشش فوق‌العاده‌اش در پیروزی اینتر مقابل ستاره سرخ نقش مهمی ایفا کرد و سیمونه اینزاگی از عملکرد او تمجید کرد.

خبرگزاری میزان - مهدی طارمی ستاره بوشهری تیم فوتبال اینتر شب گذشته برای بار دوم در ترکیب تیم فوتبال اینتر برای دیدار مقابل ستاره سرخ بلگراد در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت. از چند روز قبل مشخص بود که مهدی طارمی به‌واسطه عملکرد خوب چند وقت اخیرش، در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت. مهاجم ایرانی که شب فوق‌العاده‌ای در اتحاد برابر منچسترسیتی داشت، نشان داد که هرگز به‌عنوان یک نیمکت‌نشین به اینتر نیامده است.

مهدی طارمی یک شب فوق‌العاده را در جوزپه مه‌آتزا سپری کرد و مرد شماره یک دیدار با ستاره سرخ بلگراد بود. مهاجم ایرانی توانست دو پاس گل به مارکو آرناتوویچ و لائوتارو مارتینز بدهد و پس از این‌که تیمش صاحب ضربه پنالتی شد، پشت توپ ایستاد و آن را به گل تبدیل کرد.

اینزاگی پس از بازی در نشست خبری گفت: «بازیکنانم عالی عمل کردند. ما مقابل تیمی بازی کردیم که می‌دانستیم از همان ابتدا با تعداد زیادی بازیکن در خط دفاعی به زمین می‌آید. خوشبختانه با گل زودهنگام هاکان چالهان‌اوغلو موفق شدیم دفاع آن‌ها را بشکنیم. آن‌ها به جز چند ضد حمله محدود که بیشتر ناشی از اشتباهات فردی ما بود، نتوانستند خطری ایجاد کنند و ما کاملاً کنترل بازی را در دست داشتیم. خوشحالم که توانستیم نمایش خوب خود در مقابل منچسترسیتی را تکرار کنیم و این بار به یک پیروزی پرگل دست پیدا کنیم، بردی که برای ما بسیار ضروری بود.»

او همچنین از نمایش تیمش ابراز رضایت کرد و افزود: «آنچه از بازیکنانم انتظار داشتم را در زمین دیدم و از آن‌ها کاملاً راضی هستم.»

اینزاگی درباره همکاری موفق طارمی و مارکو آرناتوویچ در گل دوم اینتر گفت: «قبل از بازی هم اشاره کردم که مهاجمان در تمرینات سخت تلاش می‌کنند و انتخاب بازیکنان خط حمله برایم همیشه دشوار است. خوشحالم که طارمی و آرناتوویچ از فرصت خود به بهترین شکل استفاده کردند. دیگر مهاجمان تیم هم در شرایط خوبی هستند و مطمئناً در زمان مناسب به میدان خواهند رفت. مهاجمان در هر لحظه از بازی، چه از ابتدا در زمین باشند و چه از روی نیمکت وارد شوند، نقشی کلیدی دارند. می‌دانستیم که لائوتارو مارتینس هنوز به آمادگی کامل نرسیده است و آرناتوویچ و طارمی همان بازیکنانی بودند که تیم به آن‌ها نیاز داشت.»

در خصوص تصمیم به حضور پیوتر زیلنسکی به جای مارکو فراتزی در ترکیب اصلی، اینزاگی توضیح داد: «با توجه به سبک دفاعی حریف، نیاز به بازیکنی با گرایش تهاجمی داشتیم و به همین دلیل از زیلنسکی استفاده کردیم.»

در نهایت، سرمربی اینتر به ماجرای جریمه برخی لیدر‌های باشگاه اشاره کرد و گفت: «ما در این چند روز تلاش کردیم تا به مسائلی که خارج از زمین بازی اتفاق می‌افتد توجه نکنیم، زیرا تنها دو روز برای آماده‌سازی این مسابقه فرصت داشتیم.»

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *