صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

وزیر دفاع: عملیات وعده صادق ۲ با مشروعیت کامل انجام شد

۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳:۱۷
کد خبر: ۴۷۹۶۲۳۹
دسته بندی‌: سیاست ، دفاعی و مقاومت
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با بیان اینکه عملیات وعده صادق ۲ با مشروعیت کامل انجام شد و منطبق بر قوانین بین المللی است گفت: اگر رژیم صهیونیستی پاسخ دهد و جسارتی داشته باشد قطعاً فاز‌های بعدی اقدامات ما بسیار شدیدتر خواهد بود.

خبرگزاری میزان –  امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح درباره ابعاد مختلف عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اهداف نظامی در سرزمین‌های اشغالی گفت: عملیات بسیار متحورانه و قهرمانانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به ملت قهرمان ایران تبریک عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: مدت‌ها بود که مردم و حتی نمایندگان عزیز ما در مجلس، پاسخ به جسارتی که رژیم صهیونیستی در رابطه با شهادت اسماعیل هنیه در داخل کشور و تمامیت ارضی ما انجام دادند را مطالبه می‌کردند. 

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح افزود: الحمدالله که این عملیات مدبرانه، هوشمندانه و با طراحی بسیار پیچیده با موفقیت کامل انجام شد. در این عملیات تنوعی از تولیدات موشکی ما متناسب با اهداف تعیین شده و متناسب با سامانه‌های پدافندی که در رژیم صهیونیستی وجود داشت به کار گرفته شد. 

امیر نصیرزاده اظهار داشت: این عملیات یک عملیات بسیار موفق و اهداف تعیین شده کاملاً نظامی، عملیاتی و اطلاعاتی بود که بیشتر در عملیات‌های رژیم صهیونیستی به کار گرفته شده بود.

وی با تاکید بر اینکه عملیات وعده صادق ۲ با مشروعیت کامل انجام شد و منطبق بر قوانین بین‌المللی است خاطر نشان کرد: اگر رژیم صهیونیستی پاسخ دهد و جسارتی داشته باشد قطعاً فاز‌های بعدی اقدامات ما بسیار شدید خواهد بود و تنوع پیشرفته تری از انواع سلاح‌هایی را که د. اختیار داریم را به کار خواهیم گرفت.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پاسخ به این پرسش که آیا موج‌های بعدی حملات موشکی ایران نیز انجام خواهد شد بیان داشت: این عملیات یک عملیات متقابل در رابطه با شهادت اسماعیل هنیه بود، اما اگر رژیم صهیونیستی دچار اشتباه محاسباتی شود و به این اقدام پاسخ دهد احتمال عکس العمل ایران بسیار زیاد است.

امیر نصیر زاده خاطر نشان کرد: این بخشی که انجام شد تنها گوشه‌ای از توانمندی‌های موشکی ما است و هنوز بخش زیادی از توانمندی‌های موشکی مان که هم از لحاظ فناوری بسیار پیشرفته‌تر است و هم از لحاظ شدت آسیب رساندن بسیار بالاتر است را به کار نگر فته ایم.

وی افزود: اگر به این عملیات پاسخی داده شود و پشتیبانان رژیم صهیونیستی جلوی تجاوزات این رژیم منحوس را نگیرند و اجازه دهند که منطقه دچار یک جنگ شود قطعاً برای موج‌های بعدی با شرت بیشتری عمل خواهیم کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *