صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

نیکزاد: پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها حق مسلم ما بود

۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۵:۱۲
کد خبر: ۴۷۹۶۲۳۰
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در عرصه و حقوق بین الملل پاسخ به آنچه که با مهمان عزیز ما شهید هنیه انجام شد حق مسلم ما بود.

خبرگزاری میزان – علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در گفتگو با شبکه خبر درباره حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اهداف نظامی در سرزمین‌های اشغالی گفت: مجلس شورای اسلامی حق خود می‌داند که اقدام غیرقانونی، خلاف قوانین بین الملل و غیر عرف که در مورد مهمان ما انجام دادند را محکوم کنیم. 

وی ادامه داد: ما دعوت رسمی از شهید هنیه در مراسم تحلیف ریاست جمهوری کشورمان را داشتیم، اما این‌ها در برابر 
چشمان دنیا حرمت مهمان و حرمت کشور ما را شکستند و به سرزمین ما تجاوز کردند. همچنین به شهادت رساندن فرمانده بزرگ جبهه مقاومت شهید سید حسن نصرالله و شهید سرلشکر نیلفروشان اقدام جنایتکارانه دیگری از سوی آن‌ها بود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در عرصه بین‌الملل و در حقوق بین‌الملل پاسخ به آن چه که با مهمان عزیز ما شد، حق مسلم ما بود.

نیکزاد بیان داشت: توصیه ما به رژیم کودک کش صهیونیستی این است که عرصه میدان را ببینند، آن‌هایی که فکر می‌کردند از گنبد آهنین امکان عبور و امکان انجام عملیات نیست ببینند که موشک‌ها چگونه به مراکز راهبردی، پایگاه‌های نظامی، هوایی و راداری در سرزمین‌های اشغالی اصابت کرده است. دشمن بداند که ایران هنوز خیلی از آنچه را که می‌توانست انجام بدهد را نشان نداده است و در محاسبات اشتباه خود بیشتر تامل کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *