صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

اطلاعیه باشگاه استقلال درباره جلسه امشب هیئت مدیره/ بختیاری‌زاده جانشین نکونام شد

۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۱:۳۵
کد خبر: ۴۷۹۶۲۲۷
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال

خبرگزاری میزان - به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال امروز (۱۴۰۳/۷/۱۰) با حضور تمام اعضا برگزار شد و پس از بررسی‌های دقیق و با توجه به شرایط موجود و مصوبه قبلی هیات مدیره، تصمیمات زیر گرفته شد:

۱- استعفای سرمربی: با نهایت تشکر از زحمات ارزشمند جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان، که در مدت تصدی مسئولیت نهایت تلاش خود را برای موفقیت تیم به کار بستند، با استعفای وی موافقت شد.

۲- انتخاب سرمربی جدید: باشگاه در نظر دارد در اسرع وقت نسبت به انتخاب سرمربی جدید اقدام نماید. در این راستا، بررسی چندین گزینه خارجی که دارای رزومه و تجربه مناسب در سطح بین‌المللی هستند، در حال انجام است. هدف باشگاه، استخدام فردی به عنوان سرمربی است که بتواند با دانش و توانایی‌های خود، تیم را به سمت موفقیت‌های پایدار هدایت نماید.

۳- هدایت موقت تیم: تا زمان تکمیل فرآیند انتخاب سرمربی جدید، سهراب بختیاری‌زاده، پیشکسوت ارزشمند باشگاه، مسئولیت هدایت موقت تیم فوتبال بزرگسالان را بر عهده خواهد گرفت.

باشگاه استقلال از تمامی هواداران عزیز درخواست دارد تا با حمایت همیشگی خود، تیم محبوبشان را در این برهه حساس یاری نمایند. اطمینان داریم با همدلی و تلاش مضاعف، باشگاه استقلال به زودی به جایگاه واقعی خود در فوتبال ایران و آسیا بازخواهد گشت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *