صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

فرماندار تهران: اطلس آسیب‌های اجتماعی با تمرکز دستگاه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد می‌تواند به سمت ایمن‌سازی پایتخت حرکت کند

۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۳:۱۶
کد خبر: ۴۷۹۶۱۸۳
دسته بندی‌: سیاست ، عمومی
فرماندار تهران با اشاره به اقدامات انجام شده برای رفع آسیب‌های اجتماعی از پایتخت و رفع کامل آن با تمرکز بر مجتمع فوریت‌های اجتماعی گفت: اطلس آسیب‌های اجتماعی با تمرکز دستگاه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد می‌تواند به سمت ایمن سازی پایتخت حرکت کند.

خبرگزاری میزان - احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران در جمع اصحاب قلم و رسانه با اشاره به اهمیت ساخت و پیگیری مجتمع فوریت‌های اجتماعی در پایتخت اظهارداشت: در بخش آسیب‌های اجتماعی، مجتمع فوریت‌های اجتماعی کلانشهر تهران توسط فرمانداری پیگیری و تاسیس می‌شود.

قیومی تصریح کرد: دستگاه‌هایی که در این مجتمع مشغول به خدمت می‌شوند، شهرداری، سازمان بهزیستی، هلال احمر، دانشگاه‌های علوم پزشکی، پلیس مبارزه با مواد مخدر و دادستانی و دادگستری (مرتبط با این موضوع) عضو این مجتمع آسیب‌های اجتماعی هستند.

فرماندار تهران با اشاره به اهمیت تمرکز بر بخش آسیب‌های اجتماعی در پایتخت تصریح کرد: باتوجه به جغرافیای کلانشهر تهران دارد و پراکندگی و گستردگی جمعیتی آن، نیازمند تمرکز قوی در بخش آسیب‌های اجتماعی است.

وی با اشاره به عملکرد دستگاه‌های مختلف با توجه به گستردگی جمعیت در کلانشهر تهران، عنوان کرد: کار‌هایی که در این بخش صورت گرفته کار‌های بزرگ، اما با توجه به گستردگی جمعیت مُسَکِّن وار بوده، اما همین عملکرد باعث شده چهره شهر متفاوت شود و دیگر در خیابان‌ها چهره نازیبا از حضور معتادان و متکدیان رویت نشود و به سوی درمان این افراد که دچار بیماری اعتیاد شدن پیش برویم.

معاون استاندار تهران با تاکید بر نقشه راه برای رفع آسیب‌های اجتماعی در پایتخت خاطرنشان کرد: اطلس آسیب‌های اجتماعی برای کلانشهر تهران تهیه شده که با تقویت مجتمع فوریت‌های آسیب‌های اجتماعی با حضور و مشارکت دستگاه‌های مختلف و سازمان‌های مردم نهاد می‌تواند به یک پایداری برای ایمن سازی پایتخت برسد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *