صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور: صیانت از نیرو‌های مسلح همواره مورد توجه قرار گیرد

۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹:۱۳
کد خبر: ۴۷۹۶۱۰۴
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کل کشور با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار کرد.

خبرگزاری میزان-حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در سفر به اهواز با آیت الله موسوی فرد نماینده، ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه مرکز استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان در این دیدار ضمن ابلاغ سلام گرم ریاست قوه قضاییه گفت: تأکیدات رهبرمعظم انقلاب همواره بر این بوده است که صیانت از نیرو‌های مسلح همیشه مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: اگر نسبت به نیرو‌های مسلح دقت و نظارت کافی وجود نداشته باشد، نتیجه آن ضربات سنگین و گا‌ها جبران ناپذیر را به همراه خواهد داشت، از طرفی اگر جرات و جسارت از نیرو‌های مسلح گرفته شود، آسیب دیگری است که بر پیکره آن می‌نشیند.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح تصریح کرد: سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در استان خوزستان توانسته موفقیت‌های قابل توجهی داشته باشد و کارنامه خوبی را ارائه کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان در دیدار رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح و هیئت همراه اظهارکرد: دستگاه قضا در سطح کشور، چشم نظارتی بر عملکرد آحاد و اقشار مختلف از جمله نیرو‌های مسلح است.

امام جمعه اهواز عنوان کرد: در دوران کنونی، گاهی اموری را انجام می‌دهیم که همچون سجده نکردن به شیطان است، چرا که تکلیفی متوجه انسان می‌شود که تلخی انجام آن، به اندازه سجده نکردن شیطان است، به همین جهت انسان باید مراقبت کند، چرا که اولین نفع این آزمون‌ها برای خود فرد است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بر دو مسأله نظارت مستمر و قاطعیت در برخورد‌ها تأکید داشته و گفت: اگر این دو مقوله به نحو احسن اجرایی شود هرگز شاهد تخلف نخواهیم بود چرا که بازدارندگی برخورد آثار طولانی مدت دارد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد بیان کرد: در گزینش و جذب در دستگاه قضا، باید دقت لازم وجود داشته باشد تا بتوان رضایت حداکثری مردم را بدست آورد و در پایان مأموریت‌ها باید پاسخگو به درگاه الهی بود.

وی در پایان گفت: برای عزیزانی که در دستگاه قضایی کشور به ویژه در استان خوزستان خدمت می‌کنند دعای خیر دارم و از حضور حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح که توفیق دیدار حاصل شد تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *