صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

دیدار مردمی مسئولان قضایی استان زنجان در مسجد علی بن ابیطالب (ع) گلشهر برگزار شد

۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳:۲۰
کد خبر: ۴۷۹۶۰۸۸
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری زنجان در جریان دیدار مردمی این هفته خود، با حضور در مسجد علی بن ابیطالب (ع) گلشهر با نماز گزاران و اهالی محل دیدار و گفتگو کرد.  

 خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین علی فرجی برحق در مسجد علی بن ابیطالب (ع) گلشهر  با تبریک و تسلیت شهادت فرماندهان جبهه مقاومت، سید حسن نصرالله و همراهانش به دست رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی گفت:خون این شهدا موجب استحکام و رشد شجره طیبه اسلام و جبهه مقاومت و برای مومنان قوت قلب و برای مسئولان نظام و ملت شجاع لبنان موجب اتحاد و موجبات اضمحلال رژیم صهیونیستی خواهد شد.

وی با بیان اینکه در دستورات دین مبین اسلام و فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری حضور مسئولان و خادمان ملت در میان مردم و در مساجد مورد تاکید بوده است، افزود: نقش مساجد در گذشته و در حال حاضر به‌عنوان پایگاه مقدس برای انجام اعمال عبادی بعنوان مرکز فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و حل مشکلات مردم بوده و است و در همین راستا مسئولان قضایی روز‌های دوشنبه هر هفته با حضور در مساجد در صدد شنیدن مشکلات و تلاش برای رفع آن‌ها هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرجی برحق ادامه داد: در این دیدار‌های مردمی جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی، خدمات رسان و انتظامی هم حضور دارند گفت: مشکلات و گلایه‌هایی که مردم در این دیدار‌ها مطرح می‌کنند، اغلب مشکلات غیر قضایی و حقوقی هستند که با حضور مسئولان ادارات این مشکلات مورد بررسی و تصمیمات لازم برای حل آن‌ها گرفته می‌شود.

رئیس کل دادگستری زنجان با اشاره به اینکه از مشکلات و گلایه مندی‌های مردم در بیشتر این دیدار‌ها موضوع مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی است که معتادان برای جامعه و خانواده‌ها وارد می‌کنند، اظهار کرد: در راستای رفع این مشکل کمپ ماده ۱۶ شهید داود احمدی در زنجان افتتاح شد و این اقدام ارزشمند که با تلاش و پیگیری‌های مسئولان استانی و قضایی انجام شد که در این مرکز، معتادان جمع آوری، نگهداری، درمان و اشتغالزایی خواهند شد.

در ادامه این دیدار که معاونین قضایی دادگستری استان نیز حضور داشتند نمازگزاران و اهالی مسجد علی بن ابیطالب (ع) گلشهر بصورت چهره به چهره به بیان مشکلات با مسئولان قضائی و دستگاه‌ها پرداختند.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: زنجان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *