صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

بررسی آخرین وضعیت اعتبارات و موافقت‌نامه‌های پروژه‌های تملک دارایی سرمایه‌ای

۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸:۴۴
کد خبر: ۴۷۹۶۰۶۴
دسته بندی‌: سیاست ، عمومی
آخرین وضعیت اعتبارات و مبادله موافقت نامه‌های پروژه‌های تملک دارایی سرمایه‌ای دستگاه‌های اجرایی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

خبرگزاری میزان - به گزارش فرمانداری تهران، جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تهران روز سه شنبه ۱۰ مهرماه به ریاست زارعی معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری و با حضور صمیمی دبیر کمیته برنامه‌ریزی شهرستان، بخشداران تابعه و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در محل سالن جلسات شهید سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت اعتبارات و مبادله موافقت نامه‌های پروژه‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای دستگاه‌های اجرایی ارائه و مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه مکاتبات واصله از دستگاه‌های اجرایی شهرستان و درخواست‌های جابجایی اعتبار بین پروژه‌ها از محل اعتبارات درآمد عمومی مورد بحث و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

همچنین بررسی و اتخاذ تصمیم در مورد اجرای پروژه‌های روستایی از محل وجوه ارزش افزوده، دستور کار بعدی این جلسه بود که گزارش آن توسط بخشداران کن و آفتاب ارائه و در این زمینه تصمیم‌گیری شد.

زارعی معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار در این جلسه تدبیر و برنامه‌ریزی مناسب در زمینه جذب به موقع اعتبارات، اتمام پروژه‌های نیمه تمام و اولویت‌بندی و نیاز سنجی پروژه‌ها با جنبه‌های عمومی و نیاز‌های منطقه‌ای را مورد تاکید قرار داد.

گفتنی است برخی از مسئولین دستگاه‌ها در راستای آخرین اقدامات و پروژه‌های در دست اقدام گزارشی را ارائه نمودند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *