صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

تخصیص ۱۱ هزار و ۷۰۵ قطعه انواع سکه در حراج نوزدهم

۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۸:۲۴
کد خبر: ۴۷۹۵۹۶۱
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
نوزدهمین حراج سکه طلا با تخصیص ۱۱ هزار و ۷۰۵ قطعه انواع سکه طلا به پایان رسید؛ در این حراج، ۴،۱۱۱ قطعه ربع سکه، ۴،۱۸۳ قطعه نیم سکه و ۳،۴۱۱ قطعه تمام سکه، به متقاضیان تخصیص داده شد.

خبرگزاری میزان -  نوزدهمین حراج سکه طلا امروز دوشنبه نهم مهرماه ۱۴۰۳ برگزار شد و از مجموع ۱۸ هزار و ۶۷۶ قطعه تمام سکه ثبت سفارش شده، ۳،۴۱۱ قطعه با میانگین قیمت ۴۵ میلیون و ۵۴۳ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.

همچنین، از مجموع ۱۶ هزار و ۹۷۹ قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده، ۴،۱۱۱ قطعه با میانگین قیمت ۱۶ میلیون و ۲۷۸ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.

در حراج نیم سکه نیز ۱۱ هزار و ۳۱۲ قطعه سکه ثبت سفارش شد که ۴،۱۸۳ قطعه با میانگین قیمت ۲۴ میلیون و ۵۷۹ هزار تومان تخصیص داده شد. بدیهی است، در بین متقاضیان افرادی بالاتر و افرادی پایین‌تر از این قیمت‌ها، قیمت پیشنهادی اعلام کرده و به آن‌ها تخصیص داده شده است.

این گزارش حاکی است، از ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ تاکنون، ۱۹ حراج از طریق سامانه معاملات سکه طلای مرکز مبادله ایران برگزار شده است که طی این حراج ها، در مجموع ۳۳۵ هزار و ۱۴۵ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان تخصیص داده شده است. سهم ربع سکه از این حجم تخصیص ۱۸۱ هزار و ۵۷ قطعه، نیم سکه ۵۸ هزار و ۹۳ قطعه و تمام سکه ۹۵ هزار و ۹۹۵ قطعه است.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *