صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

نخبگان ایثارگر ثروت و گنجینه‌ای برای بنیاد شهید و کل کشور هستند

۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴:۳۲
کد خبر: ۴۷۹۵۹۱۱
رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه موضوع علم و اهمیت آن در دین اسلام فراتر از تمام ادیان دیگر است گفت: نخبگان ایثارگر ثروت و گنجینه‌ای برای بنیاد شهید و کل کشور هستند.

خبرگزاری میزان_ سعید اوحدی صبح امروز ۹ مهر ماه ۱۴۰۳ در مراسم تجلیل از نخبگان شاهد و ایثارگر با تسلیت مصیبت بسیار سخت شهادت سیدحسن نصرالله گفت: بعد از شهادت سید مقاومت بار دیگر این مهم به اثبات رسید که حکمت خداباوران است که برکات خون پاک، زلال و مظلوم شهدا همواره به استحکام پایه‌های مقاومت منتج می‌شود و این مسیر با قدرت بیشتر ادامه دارد.

وی ضمن اشاره به اینکه نخبگان ایثارگر ثروت و گنجینه‌ای برای بنیاد شهید و کل کشور هستند، بیان کرد: رهبر انقلاب فرمودند که «شهدا مظهر اقتدار این کشور هستند» و اگر امروز جامعه ما اقتدار و عزت دارد به برکت شهدا است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه اگر بنیاد شهید و امور ایثارگران قداستی دارد به خاطر قداست شهدا است و ما باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم، افزود: موضوع علم و اهمیت آن در دین اسلام فراتر از تمام ادیان دیگر است و پیامبر اسلام (ص) فرموده است که «من شهر علم هستم و علی (ع) دروازه آن» و اگر ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران نتوانیم به امام علی (ع) تأسی کنیم قطعاً در جای درست قرار نگرفته‌ایم و به همین دلیل برای بهبود احوال شما حرکت می‌کنیم. 

یعقوب سلیمانی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این مراسم گفت: جامعه نخبگانی ظرفیت و امکانی برای متعالی کردن اهداف جامعه و کشور و موتور محرکه بنیاد شهید است و خودشان می‌توانند ظرفیت ایجاد کنند با وجود آن‌ها این نهاد مقدس به سمت دانایی و متناسب با تحولات روز پیش می‌رود.

وی ضمن اشاره به اینکه اگر به وصیت نامه شهدا رجوع کنیم می‌بینیم که به همدلی و مودت تاکید زیادی داشتند، ادامه داد: نخبگان شاهد و ایثارگر آینده‌سازانی هستند که می‌توانند بسیار تاثیرگذار باشند.

سلیمانی با بیان اینکه بسیاری از شهدا از نخبگان زمان خود بودند، افزود: باید به نخبگان شاهد و ایثارگر به چشم متخصصان متعهد نگاه کنیم و از این ظرفیت استفاده کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *