صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

ویژه برنامه‌های شبکه آموزش به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله

۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹:۴۶
کد خبر: ۴۷۹۵۹۰۹
شبکه آموزش سیما با پخش برنامه‌ها و مستند‌های مختلف نگاه ویژه‌ای به تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان و شهادت سیدحسن نصرالله دارد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی شبکه آموزش سیما، باتوجه جنایات جدید رژیم صهیونیستی و به شهادت رساندن سید حسن نصرالله شبکه آموزش سیما با پخش برنامه‌ها و مستند‌های مختلف چهره منحوس این رژیم جنایتکار را به نمایش می‌گذارد.

مجموعه مستند «باریکه نور» هر روز ساعت ۱۴:۲۰ به مرور حضور سی ساله جریان‌های اسلامی مقاومت در خاک فلسطین و مبارزات مردم این سرزمین در با اشغالگران می‌پردازد.
برنامه «مثبت آموزش» با دعوت از کارشناسان، خانواده شهدای مدافع حرم و همجنین سالار ولایت مدار عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی به موضوع مقاومت، ترور و جنایت رژیم اشغالگر قدس می‌پردازد.

مستند «ابوجهاد» روایت زندگی و مبارزات مرحوم احمد جبرئیل، بنیانگذار گروه جبهه خلق برای آزادی فلسطین از زبان خودش سه شنبه ۱۰ مهر ماه ساعت ۱۷ پخش خواهد شد.

مستند «وداع با اسلحه»، روایتی مستند از زندگی و زمانه یاسر عرفات، موسس و رهبر جنبش فتح و رئیس دولت خودگردان فلسطین می‌باشد. در این مستند، سیر دگرگونی عرفات از یک مبارز به یک سیاستمدار، سیر تاسیس جنبش فتح، سیر مذاکرات صلح عرفات و رژیم صهیونیستی، انتخاب عرفات به عنوان رئیس دولت خودگردان، اختلافات فتحی شقاقی رئیس جنبش جهاد اسلامی و عرفات و ... مورد بررسی قرار می‌گیرنداین مستند. سه شنبه بعد از اذان صبح مهمان خانه‌های ایرانی است.

«اسرائیل رویای بازگشت» مستندی است که به نقشه‌های رژیم صهیونیستی برای یهودی سازی قدس را بررسی می‌کند. این مستند چهارشنبه ۱۱ مهر ساعت ۷ صبح از شبکه آموزش پخش می‌شود.

مستند «اسرائیل تخریب مساجد» مستندی است از حملات بیرحمانه‌ای که رژیم اشغال گر قدس به مساجد و اماکن مذهبی فلسطین داشته، اما با وجود این مشکلات، مسلمانان به انجام فرایض دینی خود پای فشاری می‌کنند. این مستند چهارشنبه ۱۱ مهر ساعت ۱۷ از این شبکه روی آنتن می‌رد.

مستند «اسرائیل؛ چشمان حقیقت» روایتی است از جانفشانی‌های خبرنگاران مستقر در فلسطین است که چهارشنبه ۱۱ مهر ساعت ۱۹:۳۰ روی آنتن می‌رود.

همچنین مستند «اسرائیل هنر در زمان جنگ» سه‌شنبه ساعت، «معادله نصر» دوشنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۰:۱۵، «سرزمین ققنوس» پنجشنبه ساعت ۱۰، جمعه‌های کرانه باختری سه شنبه و پنجشنبه ساعت ۷ صبح از شبکه آموزش پخش می‌شود.

گفتنی است، سریال «هفت سنگ» هر روز ساعت ۱۲:۱۵ از شبکه آموزش روی آنتن می‌رود.

در خلاصه این سریال آمده است: «داوید» پسر «خاخام اسحاق» و «شریف» پسر «خالد» (شهردار شهرالخلیل) در سفری از اروپا به مقصد فلسطین، با یکدیگر در هواپیما آشنا می‌شوند. هم‌زمان با ورود آنها، نه تنها یک مقام امنیتی اسرائیلی ترور می‌شود، بلکه پس از اندکی، به اتومبیل «گورین» جانشین و مقام امنیتی جدید شهر هم سوءقصد می‌شود. مقام‌های امنیتی اسرائیل تصمیم می‌گیرند «داوید» (پسر خاخام اسحاق) را قربانی کنند تا بدین ترتیب، یک بهانهٔ قانونی برای جنگ مستقیم با «شیخ کریم» (رهبر مذهبی جنبش انتفاضه) پیدا کنند. «شیخ کریم» از میان همهٔ سلاح‌های گوناگون، در حمایت از انقلاب فلسطین، سنگ را انتخاب کرده و به نهضت معروف انقلاب سنگ شکل جدیدی می‌بخشد.

انتهای پیام/


برچسب ها: سید حسن نصرالله

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *