صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: کادرسازی از اقدامات مهم شهید نصرالله بود/ استحکام حزب‌الله هیمنه رژیم صهیونیستی را فرو ریخت

۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۹:۳۶
کد خبر: ۴۷۹۵۸۹۵
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس کادرسازی را از اقدامات مهم شهید نصرالله دانست و گفت: بعد از شهادت سیدحسن نصرالله جبهه مقاومت مصمم‌تر، ثابت قدم‌تر، توانمندتر و مهیاتر برای رویارویی در همه اشکال نبرد خواهد شد.

ابراهیم عزیزی در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به بزرگی و استحکام سازمان حزب الله و پایگاه اجتماعی آن اظهار داشت: اتفاقات زیادی را طی ماه‌های اخیر شاهد بودیم، وقتی عملیات طوفان‌الاقصی از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرد به شکست تاریخی و بزرگ رژیم صهیونیستی پی می‌بریم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در عملیات وعده صادق گنبد آهنین رژیم صهیونیستی فرو ریخت و عملیات اربعین نشان داد این رژیم در عمق؛ شکست‌پذیر است.

وی با بیان اینکه شلیک موشک بالستیک به قلب تل آویو هیمنه و قدرت رژیم صهیونیستی را فرو ریخت ادامه داد: همه اینها نشان از استحکام حزب‌الله بوده و حاکی از شکست‌های بزرگ و پی درپی این رژیم از جبهه مقاومت و به ویژه حزب‌الله است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رژیم غاصب صهیونیستی برای جبران خسارت‌هایی که از سوی جبهه انقلاب و حزب الله به او وارد آمده دست به هر اقدامی می‌زند تا بتواند حیثیت خود را اعاده کند و شکست‌ها را در افکار دیگر اشغالگران توجیه کند.

عزیزی با تاکید بر اینکه باید تدابیر امنیتی لازم برای مصون ماندن منظور شود گفت: البته میدان صحنه جنگ است و حوادث غیر طبیعی است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بعد از شهادت سیدحسن نصرالله جببه مقاومت مصمم‌تر، ثابت قدم‌تر، توانمندتر و مهیاتر برای رویارویی در همه اشکال نبرد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شهادت سیدحسن نصرالله آسیب بزرگی است چرا که وجود او برای جبهه مقاومت برکات زیادی داشت بیان کرد: یکی از اقدامات مهم این شهید سرافراز کادرسازی بود و امروز جبهه مقاومت دارای نیروهای توانمند، شجاع، مدیر، مدبر و با کفایت برای ادامه راه است.

انتهای پیام/


برچسب ها: سید حسن نصرالله

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *