صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

تیم کامپوند جوانان نقره‌ای و تیم کامپوند نوجوانان برنزی شد

۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹:۴۷
کد خبر: ۴۷۹۵۸۶۵
دسته بندی‌: ورزشی ، سایر حوزه ها
در ادامه مسابقات تیراندازی با کمان رده‌های سنی آسیا در چین‌تایپه، کاروان ایران در بخش تیمی یک مدال نقره در کامپوند جوانان و یک مدال برنز در کامپوند نوجوانان کسب کرد.

خبرگزاری میزان - به نقل از وزارت ورزش و جوانان، تیم کامپوند جوانان ایران با ترکیب امیررضا عزیزی، احسان شعبانی‌بهار و ابوالفضل سلطانی‌نژاد پس از استراحت در دور نخست، در نیمه‌نهایی به مصاف تیم چین‌تایپه رفت و با نتیجه ۲۲۹ بر ۲۲۵ به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد.

تیم ایران در دیدار فینال با نتیجه ۲۲۱ بر ۲۰۸ مقابل تیم هند شکست خورد و به مدال نقره دست پیدا کرد. تیم کامپوند نوجوانان ایران با ترکیب مهدی عاشق‌زاده، خداپرست فرهنگ، و معین کریمی در دور نخست به مصاف تیم مغولستان رفت و با نتیجه ۲۲۶ بر ۲۰۳ به پیروزی رسید. تیم ایران در نیمه نهایی به مصاف تیم هند رفت و با نتیجه ۲۲۹ بر ۲۲۷ شکست خورد.

تیم ایران در دیدار رده‌بندی با نتیجه ۲۱۵ بر ۲۰۴ مقابل کره‌جنوبی به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد. تیم ریکرو میکس جوانان کشورمان با ترکیب محمدحسین گلشنی و یسنا پورماهانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل تیم ویتنام با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت. تیم کامپوند میکس جوانان کشورمان با ترکیب ابوالفضل سلطانی‌نژاد و سارا جلالی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل تیم بنگلادش با نتیجه ۱۵۴ بر ۱۴۹ شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *