صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

سرپرست مرکز نوسازی و توسعه منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی منصوب شد

۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳:۱۳
کد خبر: ۴۷۹۵۸۴۱
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در حکمی همت‌علی شاه‌نظری را به عنوان سرپرست مرکز نوسازی و توسعه انسانی وزارتخانه منصوب کرد.

خبرگزاری میزان - به گزارش وزارت راه و شهرسازی، رضا انجم شعاع سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در حکمی همت‌علی شاه‌نظری را به سمت سرپرست مرکز نوسازی و توسعه منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی منصوب کرد.

در متن حکم همت‌علی شاه نظری آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست مرکز نوسازی و توسعه منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی تعیین می‌شوید.

در ادامه تاکید شده است: امید است با اتکال به درگاه خداوند متعال، ضمن بهره‌گیری از توانمندی‌های همکاران محترم و اندیشمند ستاد و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و وابسته و همراهی مدیران محترم و تلاش و اهتمام شایسته به وظایف خطیر قانونی در برنامه‌ریزی و مدیریت منابع و سرمایه انسانی که ارزشمندترین سرمایه وزارت است در چارچوب میثاق «دولت وفاق ملی» و در انجام مسئولیت‌های مهم محوله موفق و موید باشید.

در پایان آمده است: توفیق شما را در خدمت به همکاران محترم از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

همچنین، سرپرست معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی از خدمات کیانوش فتحی واجارگاه که پیش‌تر رئیس مرکز نوسازی و توسعه منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی بود تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *