صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

١۵٨ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان مرکزی در ۶ ماهه نخست سال جاری آزاد شدند

۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۶:۵۲
کد خبر: ۴۷۹۵۷۱۵
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری و رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان مرکزی از آزادی ۱۵۸ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان در ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین سعید جزائی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه، تعداد ۱۵۸ زندانی جرایم غیرعمد استان مرکزی به همت ستاد دیه و با مشارکت نیکوکاران و خیران استان از حبس رهایی یافتند.

وی افزود: رقم بدهی این مددجویان آزاد شده، ۴۳۱ میلیارد و ۳۹۵ میلیون تومان بود که فرآیند آزادسازی این تعداد زندانی جرایم غیرعمد از طریق پذیرش اعسار از سوی مراجع قضایی و قضات دادگاه ها، به میزان ۳۶۸ میلیارد و ۸۱۹ میلیون تومان و اعلام گذشت شکات به مبلغ ۳۸ میلیارد و ۸۶۴ میلیون تومان، آورده خانواده مددجو به میزان ۷ میلیارد و ۳۶۵ میلیون تومان و تسهیلات بانکی به میزان ۷ میلیارد و ۵۷۷ میلیون تومان بوده است. همچنین پرداخت بلاعوض از سوی ستاد دیه کشور، استان و از محل کمک‌های مردمی ۸ میلیارد و ۷۶۹ میلیون تومان بود.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی اضافه کرد: از ١۵٨ محکوم آزاد شده ١۵۴نفر محکومین آقا و ۴نفر از مددجویان خانم بوده‌اند.

وی در پایان ضمن تشکر از خیرین نیکوکار که همیشه یار یاور ستاد مردمی دیه استان بوده‌اند، گفت: شهروندان خیر و نیکوکار استان مرکزی همچون سنوات گذشته با مساعدت و همکاری در خصوص کمک به آزادی دیگر زندانیان موجود در زندان‌های استان، یاری رسان مددجویان باشند تا آن‌ها نیز به آغوش گرم خانواده‌های خویش بازگردند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *