صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

مشکلات ۵ واحد تولیدی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه رسیدگی شد

۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲:۱۵
کد خبر: ۴۷۹۵۶۸۲
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در نهمین نشست ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: یکی از مهمترین سیاست‌های دستگاه قضایی استان، حمایت از تولید و تلاش برای رفع موانع آن است.

خبرگزاری میزان- نهمین نشست ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری کرمانشاه با حضور رئیس کل دادگستری، معاون قضایی و قائم‌مقام ستاد، مسئولین و مدیران مربوطه و نماینده‌های واحد‌های تولیدی برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در ابتدا ضمن تبریک و تسلیت شهادت دبیر کل حزب الله لبنان سید حسن نصرالله، و محکومیت حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی گفت: سید مقاومت عمر خود را صرف مبارزه با رژیم صهیونیستی کرد و همانطور که راه سید عباس موسوی و کلیه فرماندهان مقاومت تا امروز تداوم داشته است راه سید مقاومت نیز با قدرت ادامه می‌یابد و به زودی خون مطهر این مجاهد مبارز و تمامی شهیدان جبهه مقاومت با آزادی قدس شریف به ثمر خواهد نشست.

کرمی در ادامه ضمن تأکید بر پیگیری مجدانه مصوبات جلسات گذشته، خاطرنشان کرد: منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولید باید سرلوحه کار ما در همه امور قرار گیرد؛ به طوری که خروجی و نتیجه جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، گره گشایی و رفع مشکلات واحد‌های تولیدی باشد.

وی افزود: دستگاه قضایی استان حمایت از واحد‌های تولیدی، صنعتی و موضوع اشتغال و کارآفرینی را به عنوان یکی از وظایف اساسی خود در راستای تحقق اهداف سند تحول و تعالی قضایی دانسته و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

لازم به ذکر است در پایان جلسه روز جاری، مشکلات و موانع ۵ واحد تولیدی و اقتصادی از جمله شرکت بهروز شکرریز (درخواست انشعاب برق)، انجمن کارخانجات آرد (درخواست تصویب صورت جلسه کارگروه تخصصی ستاد)، شرکت دینا پلاست (اعتراض به حسابرسی تأمین اجتماعی)، شرکت دان پاک آگرین (درخواست تقسیط مالی و امور بانکی)، صنایع غذایی محمدامین غرب (تعیین تکلیف قرارداد مشارکت مدنی)، با حضور نمایندگان طرفین، مورد بررسی و بحث قرار گرفت و تصمیمات و مصوبات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *