صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

۱۵ میدان تره‌بار جدید تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱:۲۹
کد خبر: ۴۷۹۵۶۴۵
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از بهره‌برداری ۱۵ میدان تره‌بار جدید تا پایان سال جاری خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش شهر، مهدی بختیاری زاده در حاشیه دویست و شصت و ششمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: بنابر برنامه‌ریزی انجام شده ان‌شاءالله تا پایان سال جاری حداقل ۱۵ میدان تره‌بار راه‌اندازی خواهد شد.

وی درباره محلات و مناطق احداث میادین میوه و تره‌بار جدید افزود: این مناطق شامل منطقه ۲۰، ۱۷، ۱۸، ۵، ۴، ۱ و ... است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ضمن تکذیب شایعه مطرح شده درباره توقف توزیع گوشت تنظیم بازاری در سطح میادین میوه و تره بار افزود: به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد و میادین میوه و تره بار تا زمانی که گوشت در اختیارشان قرار گرفته شود اقدام به توزیع آن خواهند کرد و هم اکنون مشکلی در تأمین مرغ و گوشت گوساله نیست. هرچند که در ارتباط با توزیع گوشت گوسفند با توجه به میزان تقاضا مشکلاتی وجود دارد.

بختیاری ادامه داد: توزیع گوشت تنظیم بازاری در سطح میادین میوه و تره بار از هفت صبح انجام می‌گیرد و میادین از حوالی ساعت هشت الی ۹ اقدام به توزیع آن خواهند کرد؛ البته در برخی از میادین نیز این کار در حوالی ساعت ۱۲ صورت می‌گیرد.

وی همچنین درباره بحث کیفیت محصولات عرضه شده در سطح میادین میوه و تره بار تأکید کرد: عموما همیشه با تغییر فصل و با ورود میوه‌ها و محصولات جدید افتی را در برخی از محصولات خواهیم داشت به عنوان مثال در هفته‌های آتی ما افتی را در برخی از محصولات هلو، آلو و انجیر و انگور داشتیم و در ادامه نیز شاهد ورود محصولات و مرکبات از جمله انار و ... خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: کیفیت در سطح میادین میوه و تره بار خط قرمز ماست و هرکجا که مشکلی را در بحث کیفیت مشاهده کنیم، ورود جدی پیدا می‌کنیم.

بختیاری همچنین از راه‌اندازی آزمایشگاه تخصصی در سطح میدان مرکزی تره‌بار خبر داد و افزود: تا پایان سال کار عمرانی این مجموعه به پایان می‌رسد و در سال ۱۴۰۴ این مجموعه تجهیز و آماده خواهد شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: میوه و تره بار

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *