صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

آلمان؛ جایی که تروریسم تشویق و همبستگی با فلسطین سرکوب می‌شود

۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰:۲۲
کد خبر: ۴۷۹۵۵۹۵
دسته بندی‌: حقوق بشر ، عمومی
واکنش‌های شادی‌آمیز افراد شناخته‌شده آلمانی به حمله‌های تروریستی رژیم صهیونیستی به لبنان، تازه‌ترین تجلی تنفر آشکار این کشور از عرب‌ها، مسلمانان و فلسطینیان است.

خبرگزاری میزان - حمله‌های تروریستی رژیم صهیونیستی در لبنان طی روز‌های گذشته، صهیونیست‌های برجسته آلمانی را برآن داشته که برای حضور در شبکه‌های اجتماعی و ابراز شادی و خوشحالی لحظه‌ای از کشتار اعضای مقاومت اسلامی لبنان و غیرنظامیان بی‌شمار به‌سرعت عمل کنند. 

اولف پوسچارد، سردبیر WeltN۲۴، بخشی از شرکت رسانه‌ای راست‌گرای Axel Springer SE، در رسانه اجتماعی ایکس از ترور‌های رژیم صهیونیستی حمایت کرد. یان فلیشهاور، ستون‌نویس سابق مجله خبری اشپیگل آلمان نیز در پیام‌هایی از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در لبنان حمایت کرد. 

فولکر بک، یکی از اعضای سابق حزب سبز آلمان و رئیس کنونی موسسه «آلمان-اسرائیل» حامی رژیم صهیونیستی (DIG)، پیامی منتشر کرد که حاوی الفاظ توهین‌آمیز نسبت به شهدای حمله تروریستی منفجر کردن پیجر‌ها در لبنان بود. 

این پست‌های مبتذل، جدای از نشان دادن لذت بردن از درد جسمی و روحی دیگران، اقدام‌های تروریستی و جنایت‌های جنگی را تمجید می‌کنند و در نتیجه اعمال جنایی قابل پیگرد قانونی براساس قانون جزایی آلمان را تشکیل می‌دهند.

چنین مظاهر نژادپرستانه‌ای و ضدانسانی از سوی افرادی بیان می‌شود که به احتمال زیاد خود را حامی حقوق بشر و حتی ضدنژادپرست معرفی می‌کنند. 

یک روزنامه‌نگار فلسطینی که پیام‌های اسلام‌ستیزانه فولکر بک را دیده بود، نوشت: ببینید این به‌اصطلاح روزنامه‌نگاران و لابیست‌های زننده آلمانی چگونه رنج‌های لبنان را مسخره می‌کنند.

این نوع پیام‌های ضدحقوق بشری بلافاصله پس از حمله‌های تروریستی رژیم صهیونیستی که باعث معلول‌شدن هزاران نفر شد که صد‌ها نفر از آن‌ها در وضعیت بحرانی هستند، در فضای مجازی آلمان سرازیر شد. 

نژادپرستی و اسلام‌ستیزی شدید، انگیزه واقعی پشت حمایت آلمان از جنگ تقریبا یک‌ساله رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و در به‌تازگی علیه لبنان بوده است. 

به‌گفته موسسه پیشگیری از نسل‌کشی «لمکین»، که پس از این حمله‌ها بیانیه‌ای صریح در محکومیت منتشر کرد، رژیم صهیونیستی یک رژیم نسل‌کشی است که کاملا خارج از کنترل بوده و از سوی یک جهان غربی که بیش از آن نژادپرست و اسلام‌ستیز است حمایت می‌شود.

به‌گفته سازمان «پلستاین اسپیکس» مستقر در برلین، افرادی مانند بک به‌طور مکرر اظهارات نژادپرستانه‌ای را بیان کرده‌اند که خشونت در رابطه با غزه و فلسطینی‌ها را تمجید و اقدام‌های نسل‌کشی رژیم صهیونیستی را تایید و یا انکار می‌کند.

رئیس کنونی موسسه «آلمان-اسرائیل» یک روز پیش از حمله شنیع رژیم صهیونیستی به لبنان (حمله تروریستی منفجر کردن پیجرها)، که نتوانست حتی یک کلمه محکومیت را از سوی ۲ حامی نظامی این رژیم، یعنی آمریکا و آلمان برانگیزد، برای سخنرانی در دانشگاه فنی برلین (TU) درمورد موضوع یهودی‌ستیزی دعوت شده بود؛ یهودی‌ستیزی واژه‌ای است که از ۷ اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲) در آلمان معنای خود را از دست داده و تقریبا منحصرا به‌عنوان سلاحی علیه فلسطینی‌ها، عرب‌ها و مسلمانان استفاده می‌شود تا مخالفت آن‌ها با نسل‌کشی غزه خاموش شود. 

بیش از ۱۰۰ نفر از معترضان در مقابل کتابخانه دانشگاه برلین که در آن رویداد بحث‌برانگیز (سخنرانی بک) برگزار شد، تجمع کردند و نیرو‌های پلیس به‌شدت متخاصم و ضدفلسطینی برلین آن‌ها را سرکوب کردند؛ ۲ نفر از معترضان بازداشت شدند.

کاربران رسانه‌های اجتماعی به‌دقت نشان داده‌اند که چگونه دولت امنیتی آلمان تقریبا یک سال است که اعضای جنبش همبستگی فلسطین را با استفاده از رسانه‌های برتری‌طلبان سفیدپوست لیبرال آلمان و آکادمی استعماری خود به وحشت انداخته است. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *