صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

پیام تسلیت مسئولان قضایی کشور در پی شهادت سید حسن نصرالله

۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۱:۳۳
کد خبر: ۴۷۹۵۵۷۸
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
مسئولان قضایی کشور در پی شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله پیام تسلیت صادر کردند.

خبرگزاری میزان- مسئولان قضایی کشور از در پی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در  ضاحیه بیروت پیام تسلیت صادر کردند.

پیام تسلیت رئیس کل دادگستری استان سمنان در پی شهادت سید حسن نصرالله

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری، رئیس کل دادگستری استان سمنان، در پی شهادت سید جبهه مقاومت، دبیرکل مجاهد حزب الله لبنان، شهید سید حسن نصرالله پیام تسلیتی صادر کرد.

 متن کامل پیام تسلیت بدین شرح است:

 ولَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ

شجره تناور مقاومت، با مجاهدت‌های بنده‌ای صالح و نستوه، شجاع و دلاور، و شخصیتی بصیر، ریشه در دل‌های آزادی خواهان و استکبار ستیزان جهان نهادینه است تا مکتب استقامت و مبارزه در برابر جنایت کاران صهیونیستی تا نابودی این رژیم سفاک ادامه پیدا کند. 

 حجت‌الاسلام والمسلمین شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، خاری در چشم دشمنان و حامیان مستکبر رژیم جنایت پیشه بود و با قهرمان آفرینی حزب الله در عرصه‌های مختلف مقاومت، عمر با برکت خویش را در راه آزادی قدس شریف و زمینه سازی ظهور یگانه منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم (روحی و ارواحنافداه) ایثار و نثار کرد و پاداش جلب رضایت خداوند متعال را در عروج به ملکوت الاعلی و پیوستن به یاران جاوید الاثر خویش بدست آورد. (طُوبَىٰ لَهُمۡ وَحُسنُ مَـَٔابࣲ)

 اینجانب غم جانسوز و ضایعه دردناک شهادت سیدمقاومت و همراهانش را به محضر حضرت صاحب الزمان (عج)، مقام معظم رهبری (حفظه الله)، امّت اسلامی و رزمندگان راه حق تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و قدر مسلّم است شهادت فوز عظیمی است که نصیب و روزی بندگان با اخلاص و فداکار خواهد شد و چشمه زلالی است که خباثت‌های جنایتکاران پلید عالم را بیش از پیش آشکار می‌کند و قطعاً این واقعه، روز شمار نابودی اسرائیل غاصب را زودتر از گذشته رقم خواهد زد. (بِعونِ الله تَعالی)

محمد صادق اکبری رئیس کل دادگستری استان سمنان

پیام تسلیت رئیس کل دادگستری استان گلستان در پی شهادت سید حسن نصرالله

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون
سیدمقاومت، دبیر کل آزاده حزب الله لبنان حجت الاسلام و المسلمین سید حسن‌نصرالله پس از یک عمر مجاهدت و مبارزه با رژیم جنایتکار صهیونیست، به برترین پاداش الهی یعنی شهادت دست یافت و به یاران و همرزمان شهیدش پیوست.

رژیم اشغالگر صهیونیست با حمایت آمریکا و با وحشی گری در غزه و لبنان همچنان مشغول جنایت و نسل کشی است، اما دنیای غرب در برابر آن سکوت کرده است.
 این رژیم با جسارت به جنایات خود ادامه می‌دهد، اما راه به جایی نخواهد برد و به امید الهی همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی، ولی امر مسلمین جهان فرمودند پیروزی با حزب الله خواهد بود و این رژیم‌جنایتکار و حامیان آن، دیر یا زود به سزای اعمال خود خواهند رسید.

مردم ایران و آزادگان جهان مجاهدت‌های خستگی ناپذیر این‌مجاهد نستوه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مردم لبنان را از یاد نخواهند برد.

اینجانب این مصیبت بزرگ را به محضر حضرت، ولی عصر عجل الله تعالی فرجه، رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی، ملت‌های مسلمان و آزاده و مردم شریف لبنان و ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نمایم.

حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری استان گلستان

پیام تسلیت رئیس کل دادگستری کردستان در پی شهادت سید حسن نصرالله

«بسم رب الشهدا و الصدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان در پی شهادت سیدحسن نصرالله پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

شهادت مجاهد برجسته، مخلص و شجاع و رهبر حزب الله لبنان جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله (رضوان الله علیه) توسط باند جنایتکار و رژیم بزدل و کودک کش صهیونیستی باعث تأثر و اندوه بسیار ملت‌های آزاده شد.

در این پیام آمده است: شهید سید حسن نصرالله در جریان جنگ‌ها و رویارویی‌های نظامی با رژیم صهیونیستی، شهرت فراوان و محبوبیت گسترده‌ای در جهان عرب و اسلام به‌دست آورد و نام او با مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و مخالفت با نفوذ غرب در غرب آسیا گره خورد.

 رژیم صهیونیستی که ترور جز ذات کثیف و خوی حیوانی‌اش است با این اقدام که با هماهنگی همدست همیشگی خود یعنی شیطان بزرگ صورت داده در اندیشه واهی حفظ ماهیت جعلی اش بوده، اما این دست و پا زدن‌ها نابودی هرچه زودهنگامش را در پی دارد. 
بدون شک اینگونه اقدامات بزدلانه استکبار جهانی، عزم ملت‌های آزاده و کشور‌های محور مقاومت را برای برداشتن گام‌های نهایی در مسیر آزادی قدس شریف مستحکم‌تر خواهد کرد.

دستگاه قضایی استان کردستان ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی، شهادت مجاهد نستوه، سیدحسن نصرالله را محضر حضرت صاحب الزمان (عج)، مقام معظم رهبری، امت اسلام، جبهه مقاومت، مردم شجاع و مظلوم فلسطین، خصوصاً خانواده شهید پرور و مقاوم ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده، برای روح بلندشان، علو درجات و رضوان الهی مسئلت می‌نمایم.
 
سید حسین حسینی رئیس کل دادگستری و رئیس شورای قضایی استان کردستان

پیام تسلیت رئیس کل دادگستری لرستان در پی شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان 

بسم رب‌الشهدا و الصدیقین

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»

خبر شهادت سید مقاومت، پرچم دار مبارزه با ظلم و ستم، نماد عزت امت اسلامی قلب یکایک آزادگان جهان را اندوهگین و چشمانمان را اشکبار نمود.

رژیم جعلی و منحوس صهیونیست این بار با خباثت خود برادری عزیز و مجاهدی با اخلاص را به شهادت رساند، عارف واصلی که در طول عمر خود حتی یک لحظه دست از مبارزه و جهاد برنداشت و اینک به آرزوی قلبی خود که شهادت در این راه نورانی بود نائل گردید.

اینجانب شهادت اسوه مقاومت، مجاهد فرزانه و رزمنده دلاور، شهید سید حسن نصرالله را به محضر امام عصر حضرت بقیة‌الله الاعظم (عج)، ولی‌امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، حزب‌الله سرافراز، رزمندگان محور مقاومت، امت اسلامی و همه آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.
 
سعیدشهواری رئیس کل دادگستری لرستان

در حال تکمیل....



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *