صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

سرگزی: اقدامات ددمنشانه در غزه و لبنان تبدیل به نمایشگاهی از انواع نقض‌های بین‌المللی شده است

۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۲:۳۷
کد خبر: ۴۷۹۵۵۶۷
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از مجامع بین‌المللی درخواست بررسی و محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران‌های بی سابقه در ضاحیه بیروت لبنان را کرد.

خبرگزاری میزان - محمد سرگزی رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در پیامی اقدامات جنایتکارانه رژیم کودک کش اسرائیل را محکوم کرد.

متن این پیام از این قرار است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رژیم صهیونیستی بار دیگر فاجعه‌ای دلخراش در لبنان به وجود آورد. بمباران ضاحیه بیروت که جان تعدادی از شهروندان غیر نظامی را گرفت، این اقدام غیرانسانی و شنیع، نمونه بارزی از نقض حقوق بشر و اجرای سیاست‌های مبتنی بر نسل‌کشی، قتل‌عام بی‌رحمانه و کشتار دسته‌جمعی است و حکایت از استمرار اقدامات ضد انسانی رژیم صهیونیستی در منطقه دارد.

نه تنها رژیم کودک‌کش صهیونیسم، بلکه همه دولت‌هایی که با سکوت خود مهر تاییدی بر این فجایع زده‌اند مسئول کشتار بی‌رحمانه غیرنظامیان بی‌گناه در لبنان و فلسطین می‌باشند.

جامعه جهانی شاهد آن است که پناهگاه‌ها و مدارس، منازل مسکونی و ... بار‌ها در غزه و لبنان مورد هدف قرار گرفته است که منجر به شهادت تعداد زیادی از غیرنظامیان که عمدتاً کودکان و زنان می‌باشند شده است، این درحالی است که رعایت قواعد بین‌المللی بشردوستانه، جزو قواعد آمرانه می‌باشد.

پر واضح است به تبع این گونه اقدامات ددمنشانه، غزه و لبنان تبدیل به نمایشگاهی از انواع نقض‌های بین‌المللی گردیده است؛ لذا کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن این اقدام غیرانسانی، از مجامع بین‌المللی درخواست بررسی و محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران‌های بی سابقه در ضاحیه بیروت لبنان را دارد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *