صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

پیام تسلیت معاون اول قوه قضاییه به مناسبت شهادت سیدحسن‌نصرالله 

۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۰:۴۰
کد خبر: ۴۷۹۵۵۵۲
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
معاون اول قوه قضاییه در پیامی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.    

خبرگزاری میزان -  به گزارش روابط عمومی معاونت اول قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین خلیلی، معاون اول قوه قضاییه با صدور پیامی، شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.  
 
متن پیام معاون اول قوه قضاییه به شرح زیر است: 

بسمه تعالی
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَینَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ و َمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

خبر شهادت مجاهد سرافراز سیدحسن نصرالله؛ دبیرکل حزب الله لبنان به همراه جمعی از فرماندهان ارشد جبهه مقاومت و مردم بی دفاع لبنان در منطقه ضاحیه به دست جنایتکاران سفاک صهیونیست موجب تأسف و تألم شد.

فرمانده پیروز، سال‌ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان‌های مبارزه با شیاطین و اشرار عالم و سال‌ها آرزوی شهادت در راه خدا، سرانجام سید عزیز مقاومت را به این مقام والا رسانید و خون پاک او به دست شقی‌ترین آحاد بشر بر زمین ریخت.

به لطف الهی مقاومت زنده است و مستحکم‌تر از قبل، این جنایت عظیم و نابشخودنی را پاسخ خواهد داد و آرمان مقدس سید مقاومت در آزادی قدس شریف محقق خواهد شد.
 
اینجانب ضمن تسلیت و تعزیت به ساحت مقدس حضرت ولیعصر (عج)، حضرت آیت الله خامنه‌ای، ولی امر مسلمین جهان، جبهه مقاومت، به ملت سرافراز لبنان و به خاندان و بازماندگان شهید عالی مقام سید حسن نصرالله تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال، علوّ درجات آن رهبرشجاع و عالم مبارز را مسألت دارم.
 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *