صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

فرآیند مصاحبه جذب بدون آزمون اعضای هیئت علمی مرکز کارشناسان برگزار شد

۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷:۳۶
کد خبر: ۴۷۹۵۴۴۰
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
معاون کارشناسان مرکز وکلا گفت: فرآیند مصاحبه جذب بدون آزمون اعضای هیئت علمی مرکز کارشناسان در ۳۱ رشته برگزار شد.

خبرگزاری میزان-شاهپور کلانتری از برگزاری مصاحبه عمومی و تخصصی اعضای هیئت علمی حائز شرایط خبر دا دو گفت: در روز‌های ۵ و ۶ مهرماه مصاحبه عمومی و تخصصی اعضای هیئت علمی حائز شرایط که معاف از آزمون کتبی بودند در مرکزوکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه برگزار شد.

معاون کارشناسان مرکز افزود: ۱۸۳ داوطلب در ۳۱ رشته در فرآیند مصاحبه جذب بدون آزمون کارشناسی اعضای هیئت علمی شرکت کردند که بشترین تعداد داوطلبان در رشته راه و ساختمان و بعد از آن حسابداری و حسابرسی شرکت کردند.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌ها و دستورات رئیس مرکز، معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی پشتیبانی بسیارخوبی از این فرایند انجام دادند و همچنین همکاران در اداره سنجش اساتید عمومی را معرفی کردند تا روند این مصاحبه‌ها با بهترین کیفیت برگزار شود؛ لذا امیدواریم باتوجه به کیفیت بالای فرایند مصاحبه بتوانیم افراد و هیئت مدیره‌هایی با دانش و مهارت بالا را جذب کنیم.

کلانتری با بیان اینکه سال گذشته سه دوره فرایند جذب هیئت علمی برگزار شد، گفت: طی دو روز برگزاری مصاحبه افرادی با جایگاه مدیریتی بالای کشوری در این آزمون شرکت کردند و با توجه به استقبال صورت گرفته، قطعاً یک دوره دیگر آزمون هیئت علمی را خواهیم داشت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *