صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

دانیال جعفری با «مداد قرمز» به کن می‌رود

۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷:۳۳
کد خبر: ۴۷۹۵۴۳۱
دانیال جعفری بازیگر نوجوان فیلم سینمایی «باغ کیانوش» که در نقش اصلی این اثر سینمایی به کارگردانی رضا کشاورز حداد، در چهل و دومین جشنواره فیلم حضور داشت، با فیلم سینمایی «مداد قرمز» به جشنواره فیلم کن می‌رود.

 خبرگزاری میزان - فیلم «مدادِ قرمز» به قصه دو برادر و اختلاف نظر آنها با خانواده پرداخته که چالش‌هایی را در بر دارد و در ژانر اجتماعی به نمایش در آمده است. 

مهرداد، ولی زاده نویسنده و کارگردان فیلم«مداد قرمز» در گفت‌وگو با میزان درباره این اثر گفت: این فیلم در حال گذراندن مراحل پس تولید است و برای حضور در جشنواره کن و دیگر جشنواره‌های معتبر خارجی آماده می‌شود.فیلم کوتاه «مدادِ قرمز» با حضور نقش اول «دانیال جعفری« در نقش «سعید» در ژانر اجتماعی و خانوادگی ساخته شده است.

وی ادامه داد: فیلم مداد قرمز در حدود ۱۵ دقیقه با حضور دوبازیگر خردسال دانیال جعفری و عرشیا امینیان و با حضور بازیگرانی، چون محمدرضا آریان و نسیم یعقوبی در ژانر اجتماعی مقابل دوربین کیوان شعبانی رفته است. کار تدوین «مداد قرمز» در زمان حاضر توسط مجید طارمی تدوینگر سریال «آکتور» و «در انتهای شب» انجام می‌شود.

دانیال جعفری که محوریت داستان مداد قرمز را دارد افزود: من در همه نقش‌هایی که بازی کردم سعی داشتم ابتدا آن را مهندسی نقش کنم و خودم را در انواع موقعیت‌ها بگذارم. تلاش کردم در آن موقعیت‌ها رویداد و جدال ایجاد و در آخر نقش را زندگی کنم. تلاش و پشتکار و برنامه ریزی در کار بازیگری با تمرین‌های سخت و دشوار شرط اول موفقیت در آن نقش است. من باید برای درست بازی کردن هر نقشی که به من محول می‌شد بهترین باشم که خودم را با آن نقش در جدال با خود خلقش می‌کردم؛ همانند «کلین مورفی» در فیلم «اوپنهایمر»و «واکین فینیکس» در فیلم «جوکر» و «دنی دی لوئیس» در فیلم« پای چپ من».

وی درباره سخت‌ترین سکانس‌های مداد قرمز گفت: در فیلم مدادِ قرمز صحنه‌های بسیار سخت و احساسی را داشتم که در یک سکانس کارگردان از من درخواست کرد که یک بازی با چشم داشته باشم که باید گریه می‌کردم و فقط اشک از چشم چپ من بر روی صورتم جاری می‌شد که توانستم این بازی احساسی و زیر پوستی را و اشک تنها از یک چشمم همانطور که کارگردان خواسته بود انجام دهم و مورد تحسین کارگردان و تمام عوامل گروه واقع شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *