صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

ممنوعیت تردد در ۹ بوستان و دو روددره شهر تهران در پی هشدار قرمز هواشناسی

۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۹:۴۸
کد خبر: ۴۷۹۵۳۵۹
طی هشدار سیل در تهران؛ تعطیلی ۹ بوستان و ممنوعیت تردد در دو رود دره شهر در محدوده مناطق ۱، ۲، ۴، ۵ و ۲۲ شهر تهران اعلام شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، علی نصیری رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از ممنوعیت و محدودیت تردد در برخی بوستان‌ها و رود دره‌های شمالی شهر تهران خبر داد و گفت: در پی هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی احتمال وقوع سیل در نقاط شهر تهران جدی است، از این روی برای حفظ جان شهروندان با هماهنگی به عمل آمده با شهرداران مناطق برخی از بوستان‌ها که احتمال آسیب‌های جدی را داشتند برای امروز شنبه هفتم مهرماه تعطیل اعلام شدند.

وی اعلام کرد: بر همین اساس از تردد در رود دره‌های دربند و دارآباد ممانعت خواهد شد همچنین بوستان‌های نهج البلاغه در منطقه ۲، تلو، یاس فاطمی، لویزان، بوستان بانوان و باغ پرندگان در منطقه ۴ و جوانمردان، کوهسار و الهام در منطقه ۵ تعطیل هستند.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران افزود: بوستان جمشیدیه، روددره درکه، گلابدره و خرگوش دره و رود دره فرحزاد و رود دره کن و بوستان پلیس در محدوده منطقه ۴ نیز محدودیت تردد خواهند داشت.

وی همچنین از هماهنگی با استانداری تهران در این زمینه خبر داد از شهروندان خواست با توجه به شرایط جوی از تردد‌های غیر ضرور طی روز آتی به ویژه در بوستان‌ها و در کنار مسیل‌ها و در نقاطی که سازه‌های ناپایدار دارند خودداری کرده و در صورت ضرورت ضمن حفظ هوشیاری از تجهیزات ضروری ایمنی استفاده کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها: هشدار هواشناسی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *