صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

اعمال تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران

۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۹:۲۵
کد خبر: ۴۷۹۵۳۳۳
وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال کرده است.

خبرگزاری میزان - وزارت خزانه‌داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدیدی علیه ایران به دلیل آنچه دخالت در انتخابات این کشور خوانده شده، خبر داد.

سخنگوی وزارت امور خارجه پیشتر در واکنش به ادعای دادستان کل آمریکا مبنی بر اقدامات تهاجمی برخی کشور‌ها از جمله جمهوری اسلامی ایران برای تاثیرگذاری بر روند و نتایج انتخابات آمریکا گفت: یک بار دیگر این ادعا‌های تکراری را بی‌اساس، مغرضانه و دارای مصارف سیاسی داخلی در آمریکا دانسته و چنین اتهاماتی را مردود اعلام می‌کنیم.

کنعانی افزود: مقامات دولت آمریکا نمی‌توانند ترمیم شکاف‌ها و مشکلات داخلى این کشور را که ریشه‌های ساختاری، سیاسى و اجتماعی دارد، با فرافکنی و اتهام زنی به دیگران، در خارج از مرز‌های این کشور جستجو کنند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تصریح کرد: دولت امریکا که پیشرو در مداخلات غیرقانونی در امور داخلی دیگر کشور‌های مستقل بوده و فهرست بلند بالایی از چنین اقدامات مخربی را در کارنامه خود دارد، نمی‌تواند با اتهام زنی به دیگر کشورها، مشکلات و بحران‌های داخلی خود را به سایر کشور‌ها منتسب نموده و بر سابقه سیاه رفتار‌های مداخله جویانه و فراقانونی خود در امور داخلی کشور‌های مستقل سرپوش بگذارد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *