صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رئیس کل دادگستری کرمان: دستگاه قضایی با پشتیبانی از واحد‌های تولیدی مانع از توقف فعالیت‌های آنان خواهد شد

۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۱:۰۲
کد خبر: ۴۷۹۵۲۹۸
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری کرمان با بیان اینکه مسئولان و متولیان امر در مسیر تولید و اشتغال نباید سنگ اندازی کنند، گفت: دستگاه قضایی با پشتیبانی از واحد‌های تولیدی مانع از توقف فعالیت‌های آنان خواهد شد.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی صبح امروز  به همراه مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان از یک واحد دامپروری صنعتی مدرن در کرمان بازدید کرد و بر رفع مشکلات این واحد تولیدی که مورد نیاز استان و استان‌های همجوار است تاکید کرد. 
 
رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه مسئولان و متولیان امر در مسیر تولید و اشتغال نباید سنگ اندازی کنند، گفت: دستگاه قضایی با پشتیبانی از واحد‌های تولیدی مانع از توقف فعالیت‌های آنان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این واحد یکی از بزرگترین واحد پرورش دام سبک طبق استاندارد‌های روز است، اظهار داشت: در این مجتمع دامپروری تا کنون از تسهیلات دولتی هیچ استفاده‌ای نشده و زمینه اشتغال ۳۰ نفر نیز فراهم شده است که قابل تقدیر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدی بیان کرد:از ویژگی‌های این واحد تولیدی برتر بودن نژاد گوسفندان از لحاظ وزن، شیر، گوشت و پشم مرغوب است لذا دستگاه‌های مسئول باید به وظایف خود در قبال حمایت از صنایع تولیدی ممتاز عمل کنند.
 
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: از آنجاکه برخی از دستورالعمل‌ها و قوانین مشکلاتی را برای این واحد تولیدی ایجاد کرده است، مقرر شد طی هفته‌های آتی جلسه اقتصاد مقاومتی با حضور سازمان‌های متولی و مدیران این مجتمع دامپروری برگزار و جهت حل مشکلات بوجود آمده تدابیری اندیشیده شود.

به گفته مدیرعامل این واحد تولیدی در ابتدای راه اندازی این واحد دامپروری، ۶۶۰ راس دام مرغوب از یکی از کشور‌های اروپایی وارد شد و پس از پرورش اصولی هم اکنون در این مجتمع دامپروری بالغ بر ۵ هزار دام سبک اعم از گوشتی و شیری وجود دارد.

 این واحد تولیدی متعلق به یکی از موقوفات و امور خیریه است که تحت تولیت اداره کل اوقاف و امور خیریه کرمان اداره می‌شود. 

انتهای پیام/ 


برچسب ها: کرمان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *