صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

سفیر ایران در ایروان: فارسی‌آموزان در ارمنستان حلقه‌های وصل پیوند‌ دوستی ۲ ملت هستند

۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱:۲۸
کد خبر: ۴۷۹۵۲۹۲
سفیر ایران در ارمنستان، ضمن تقدیر از دولت ارمنستان برای فراهم آوردن بستر یادگیری زبان فارسی در مدارس این کشور، گفت: بازسازی و نوسازی تالار حافظ و کلاس زبان فارسی در این مدرسه علامتی از دوستی مردم ۲ کشور است.

خبرگزاری میزان - تالار حافظ و‌ کلاس زبان فارسی در مدرسه شماره ۶۱ ایروان که با همت و حمایت سفارت جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان بازسازی و نوسازی شده‌اند، طی مراسمی با حضور سفیر و رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران پنجشنبه، ۵ مهر ۱۴۰۳ افتتاح شد.

مهدی سبحانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان، در این مراسم ضمن تقدیر از دولت ارمنستان برای فراهم آوردن بستر یادگیری زبان فارسی در مدارس این کشور از مدیریت مدرسه برای بهره‌گیری از این بستر و ایجاد امکان آموزش زبان فارسی و همچنین تلاش‌های معلمان برای آموزش این زبان تشکر کرد.

سفیر ایران در ارمنستان بازسازی و نوسازی تالار حافظ و کلاس زبان فارسی در این مدرسه را علامتی از دوستی مردم ۲ کشور دانست و با اشاره به اینکه زبان فارسی زبان عشق، دوستی، صلح و محبت است تاکید کرد: فارسی‌آموزان در ارمنستان حلقه‌های وصل پیوند‌های دوستی ۲ ملت و سرمایه‌های اجتماعی ۲ کشور هستند.

لوسینه گریگوریان، مدیر مدرسه نیز با قدردانی از حمایت‌های سفیر ایران برای بازسازی این تالار و کمک به تقویت زبان فارسی اظهار امیدواری کرد که دانش‌آموزان فارسی‌آموز این مدرسه در آینده به‌عنوان پل‌های ارتباطی میان ۲ کشور عمل کرده و از دانش و مهارت‌های خود برای تقویت دوستی و تفاهم بین ایران و ارمنستان بهره ببرند.

وی با اشاره به افزایش تعداد فارسی‌آموزان این مدرسه آن را نشانه علاقه دانش‌آموزان به یادگیری زبان فارسی دانست.

در این مراسم همچنین کتاب‌های آموزش زبان فارسی گام اول در اختیار فارسی‌آموزان قرار گرفت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *