صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

مدیرفنی تیم‌های ملی شنا: هدفمان مدال در بازی‌های آسیایی و تاریخ‌سازی در المپیک است

۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱:۱۴
کد خبر: ۴۷۹۵۲۸۵
دسته بندی‌: ورزشی ، سایر حوزه ها
مدیرفنی تیم‌های ملی شنا یکی از اهداف مهم سازمان تیم‌های ملی را کسب مدال شناگران ایرانی در بازی‌های آسیایی و کسب ورودی‌ها و همچنین درخشش و تاریخ سازی در بازی‌های المپیک دانست.

خبرگزاری میزان - جان اونسوی، مدیر تیم‌های ملی شنا پس از برگزاری اولین نشست سازمان تیم‌های ملی شنا گفت: حضورم در چهارمین دوره مسابقات شنا جام آزادی و سپس اردوی تیم ملی بزرگسالان در مشهد فرصت بیشتری را برای من مهیا ساخت تا شناخت دقیق‌تری نسبت به شناگران و مربیان داشته باشم.

او افزود: با توجه به ارزیابی‌های موجود، برنامه‌ای را آماده می‌کنیم که در طولانی مدت منجر به توسعه‌ی شنای ایران و سریعتر شدن شناگران و کاهش زمان شنای آن‌ها شود و در این مدت از مسئولین فدراسیون تا دیگر عوامل مرتبط با شنا همراهی خوبی داشتند و احساس بسیار خوبی منتقل کردند تا به سمت توسعه و پیشرفت حرکت کنیم.

جان اونسوی گفت: باور دارم که با توجه به وضعیت موجود و پتانسیلی که در شنای ایران وجود دارد، بتوانیم شرایطی را رقم بزنیم تا ایران دارای فرهنگ شنای خودش باشد و پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته باشد.

مدیر فنی تیم‌های ملی شنا، اولین جلسه سازمان تیم‌های ملی شنا را مثبت ارزیابی و نقش‌آفرینی فدراسیون برای ساختار منسجم در راستای تحقق اهداف بزرگ را مهم تلقی کرد و اظهار داشت: در این جلسه هدفمان این است که با توجه به ظرفیت‌ها و وضعیت کنونی، شرایط شنای ایران را در قالب یک برنامه منطقی به سمتی سوق دهیم تا شناگران بهترین عملکرد خودشان را در رویداد‌های رقابتی ارائه دهند و در نهایت برای بازی‌های آسیایی و‌کشور‌های اسلامی به مدال دست یابیم و همچنین درخشش و تاریخ سازی در بازی‌های المپیک را رقم بزنیم.

جان اونسوی گفت: نکته‌ی مهم عزم جدی فدراسیون برای تحقق اهداف بزرگ است و قطعا برنامه‌ی توسعه‌ای شنا زمان بر است، اما با قاطعیت می‌گویم که با کار زیاد شناگران ایرانی به استاندارد‌های بین‌المللی می‌رسند و این برنامه‌ریزی جواب خواهد داد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *