صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

تور جهانی تنیس جوانان| ۴ تنیسور ایرانی به نیمه‌نهایی رسیدند

۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵:۱۵
کد خبر: ۴۷۹۵۲۷۷
دسته بندی‌: ورزشی ، سایر حوزه ها
نمایندگان کشورمان موفق به حضور در مرحله نیمه نهایی تور جهانی جوانان شدند.

خبرگزاری میزان - به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در حالی جدول اصلی رقابت‌های تور جهانی تنیس جوانان (J۶۰) در زمین‌های تنیس مجموعه استقلال تهران ادامه یافت که با انجام دیدار‌های مرحله یک چهارم نهایی، تکلیف نفرات حاضر در مرحله نیمه نهایی بخش انفرادی مشخص شد.

با انجام دیدار‌های بخش پسران کیارش حنیفی، با نتیجه ۲-۶ و ۳-۶ نماینده عراق را برد و پارسا اشجاری با نتیجه ۲ بر یک رادین فهیمی را شکست داد تا حنیفی برای رسیدن به فینال با بخت نخست قهرمانی از روسیه دیدار کند و کیارش حنیفی به مصاف بیبرلی از ترکیه برود.

در بخش دختران نیز یاسمن یزدانی با نتیجه ۳-۶ و ۴-۶ از سد نیلی عطفی عبور کرد و ارغوان سپهر با نتیجه ۰-۶ و ۱-۶ مقابل کیمیا ثاقب تهرانی شکست خورد.

به این ترتیب امروز و در بخش دختران نیز یاسمن یزدانی برای کسب مجوز حضور در فینال بازی‌ها با نماینده روسیه دیدار می‌کند و ثاقب تهرانی به مصاف ویکتوریا سدووا دیگر نماینده روسیه می‌رود.

در جدول دونفره بازی‌ها تیم‌های هند – روسیه و یاسمن یزدانی از ایران و ویکتوریا سدووا از روسیه در بخش دختران به فینال رسیدند و در بخش پسران نیز زوج حنیفی – اشجاری از ایران و تیم ترکیه راهی دیدار پایانی شدند و امروز برای کسب عنوان قهرمانی با هم دیدار می‌کنند.

در جدول اصلی بازی‌ها نمایندگانی از کشور‌های ایران ایران، روسیه، ترکیه، آلمان، قزاقستان و عراق حضور دارند و از فردا با انجام ۱۶ دیدار در جدول اصلی به مصاف یکدیگر می‌روند.

این مسابقات از ۳۱ شهریور با انجام دیدار‌های بخش انفرادی جدول مقدماتی در زمین‌های باشگاه تنیس آپت استقلال تهران آغاز شده است و تا ۷ مهر ماه در بخش دختران و پسران ادامه خواهد داشت.

گفتنی است؛ سرداوری این دوره از رقابت‌ها بر عهده امین مهدویان سرداور نشان سفید کشورمان است و امیر همایون صدری مدیریت بازی‌ها را بر عهده خواهد داشت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *