صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

مسی به دنیای سینما ورود کرد

۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰:۲۰
کد خبر: ۴۷۹۵۲۰۹
دسته بندی‌: ورزشی ، اخبار خارجی
فوق ستاره آرژانتینی فوتبال، لیونل مسی، با همکاری یک شرکت تولید محتوای معتبر، کمپانی فیلمسازی خود را تاسیس کرد.

خبرگزاری میزانلیونل مسی، ستاره آرژانتینی اینتر میامی، یک شرکت تولیدی با عنوان ۵۲۵ Rosario راه اندازی کرده است که به تولید برنامه‌های خانوادگی و محتوای تلویزیونی درجه یک اختصاص دارد.

این پروژه به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری مشترک با Smuggler Entertainment، شرکتی که سریال‌های مستند Apple TV «جام جهانی مسی: ظهور یک افسانه» و «مسی با آمریکا ملاقات می‌کند» را تولید کرده است. ۵۲۵ روزاریو قرار است با هم فیلم، رویداد‌های ورزشی و تبلیغات برند را برای ورزشکاران در سراسر جهان تولید کند.

مسی گفت: «سرگرمی همیشه برای من یک علاقه بوده است، چه در زمین باشد و چه در مناطق دیگر. "من واقعاً از فرصتی برای پیگیری پروژه‌ای که با Smuggler Entertainment ایجاد کردیم و گسترش آن برای ایجاد محتوا و تجربیات در مقیاس جهانی از طریق این سرمایه گذاری جدید، انگیزه دارم. "

۵۲۵ روزاریو به نام زادگاه مسی در آرژانتین نامگذاری شده است، تصمیمی که به گفته این شرکت "نماد‌های نهایی ریشه‌ها و ارزش‌های خانواده او" را منعکس می‌کند.

خانواده مسی در بیانیه‌ای گفت: "هدف همچنان الهام بخشیدن و ارتباط با مردم در سراسر جهان به روشی کاملاً جدید است و ما مشتاقانه منتظر این سرمایه گذاری هستیم. " ما می‌خواهیم به پیشرفت در بخش سرگرمی ادامه دهیم و ابتکارات و تولیدات جدید با دسترسی جهانی را از طریق داستان‌سرایی، برنامه‌نویسی و تجربیات نوآورانه به ارمغان بیاوریم.»

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *