صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه: دشمنان دربستر فضای مجازی دنبال از بین بردن ریشه‌های ارزشی و مسائل دینی هستند

۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶:۵۹
کد خبر: ۴۷۹۵۱۹۰
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با تاکید بر اینکه باید به مسائل فرهنگی جامعه توجه ویژه‌ای داشته باشیم، گفت: دشمنان در بستر فضای مجازی به دنبال از بین بردن ریشه‌های ارزشی و مسائل دینی هستند.

خبرگزاری میزان- اصغر جهانگیر در جلسه با کارشناسان دادگستری شهرستان شاهرود، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس بیان کرد: امام خمینی (ره) در زمانی خاص با حرکتی منحصر بفرد و نگاه الهی جامعه مرده را زنده کرد و نور امید‌ی در دل‌های مستعضفان جهان تابید.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه اظهار کرد: تمام تلاش خود را در سفر‌های استانی برای رفع مشکلات همکاران اداری و قضایی خواهیم کرد تا اگر امکانی برای ارتقا وجود دارد، این امکان به درستی فراهم شود.

جهانگیر با تاکید بر اینکه دغدغه همکاران اداری و دستگاه قضایی بسیار زیاد است، افزود:همکاران فشار مضاعفی را تحمل می‌کنند و تمام وقت خود را برای رفع مشکلات مردم صرف می‌کنند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با اشاره به رشادت‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس گفت:فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس تا زمانی که در جامعه زنده باشد، جامعه می‌تواند به بالندگی خود بیفزاید.

جهانگیر با تاکید بر اینکه فرهنگ شهادت و رشادت‌ها در جنگ و پس از آن صحنه‌های بزرگی را آفریدند، عنوان کرد:اگر به این رشادت‌ها توجه شود می‌توانیم مسیر آینده را پیدا کنیم.

وی افزود:باید مواظب باشیم تا مشکلات دنیایی باعث غفلت ما نشود و همیشه یادمان باشد در چه کشوری داریم زندگی می‌کنیم و به چه کسانی بدهکار هستیم.خودسازی بسیار مهم است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با اشاره به آسیب‌های اجتماعی در جامعه خواستار تلاش بیشتر برای پرورش روحیه دینی و ایثارگری افراد جامعه به خصوص نوجوانان و جوانان شد.

جهانگیر با تاکید بر اینکه باید به مسائل فرهنگی جامعه توجه ویژه‌ای داشته باشیم، اظهار کرد: دشمنان دربستر فضای مجازی به دنبال از بین بردن ریشه‌های ارزشی و مسائل دینی هستند.

وی با اشاره به این مطلب که باید مواظب کودکان، نوجوانان و جوانان خود در بستر فضای مجازی باشیم، گفت: شاید غفلت را دیگر نتوانیم جبران کنیم و این غفلت‌ها به آسیب منجر شود و این مهم موجب تغییر نگاه و تهدید برای آینده شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مسائل فرهنگی افزود:همه باید در راستای مسائل فرهنگی فعالیت و تلاش کنیم.

در این نشست همکاران اداری و قضایی شهرستان شاهرود به بیان مطالبی پرداختند.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: سمنان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *