صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رئیس سازمان ثبت اسنادواملاک کشور به مشکلات ثبتی در میامی رسیدگی کرد

۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۶:۲۹
کد خبر: ۴۷۹۵۰۶۷
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در جریان سفر به استان سمنان با حضور در مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهرستان میامی با مردم دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری میزان - بابایی در جریان سفر به استان سمنان با برگزاری میز خدمت در مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهرستان میامی ضمن دیدار و گفت‌‌وگو با مردم به سوالات و درخواست‌های مراجعین پاسخ گفت.

 بابایی در گفت‌وگو با مردم ضمن ابلاغ سلام رئیس دستگاه قضا و ارائه گزارشی از سفر به مردم، گفت: حدود ۱۴ مشکل اصلی توسط مسئولین شهر مطرح شده است که همه آن‌ها مورد رسیدگی در شورای عالی قضایی که فردا در مرکز استان یرگزار خواهد شد مطرح خواهد شد.

وی اظهار کرد: یکی از مشکلات اصلی وجود ۲۵۰ کیلومتر جاده مواصلاتی است که به علت پایین بودن استاندارد‌ها و کمبود عوامل ایمنی زا آمار تصادفات جاده‌ای در آن بالاست و باید مورد رسیدگی قرار گیرد.

بابایی همچنین با طرح سایر مشکلات از جمله تنش آبی در شهرستان گفت: تلاش خواهیم کرد برای مشکلات مطرح شده مصوباتی را اخذ کنیم تا بخشی از مشکلات شهرستان حل شود.

بابایی، گفت: حضور در مساجد و دیدار با مردم از برکات سفر‌های استانی است و این دیدار‌ها از سوی خادمین ملت در راستای حل مشکلات است که ان‌شاءالله بتوانیم گره‌ای باز کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *