صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

بازدید رایگان از موزه‌ها و بنا‌های تاریخی سراسر کشور به مناسبت روز جهانی گردشگری

۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹:۳۶
کد خبر: ۴۷۹۵۰۴۵
قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور گفت: در روز جهانی گردشگری بازدید از موزه‌ها و بنا‌های تاریخی در سراسر کشور برای مردم رایگان است.

خبرگزاری میزان - به گزارش وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، نشست خبری هفته گردشگری با حضور علی دارابی قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی و علی‌اصغر شالبافیان معاون گردشگری بعدازظهر چهارشنبه چهارم مهرماه ۱۴۰۳ در سالن فجر وزارتخانه برگزار شد.

علی دارابی با تبریک هفته گردشگری، بیان کرد: با درخواست معاونت گردشگری ششم مهرماه روز جهانی گردشگری بازدید از موزه‌ها و بنا‌های تاریخی در سراسر کشور برای مردم رایگان است.

او به هدف‌گذاری ثبت ۱۵۰ نقطه و مکان مربوط به دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در برنامه هفتم توسعه اشاره کرد و افزود: در پی تجاوز دشمن به خاک کشور خسارت‌های مادی و معنوی بسیاری متوجه مردم شد و امروز در حوزه میراث‌فرهنگی یکی از مهم‌ترین وظایف ما پرداختن به پیشکسوتان جنگ به‌عنوان گنجینه زنده بشری و الگو‌های مثال زدنی شجاعت، مقاومت، غیرت، بیگانه‌ستیزی در مقابله با دشمن است.

قائم‌مقام وزیر ثبت مکان رویداد‌های حوزه دفاع‌مقدس و روایت‌گری در این حوزه را از دیگر وظایف مهم برشمرد.

او به بازدید صالحی امیری از تمامی معاونت‌ها، شرکت‌ها و موسسات تابع وزارتخانه اشاره کرد و افزود: آماده کردن آیین‌نامه‌های مربوط به تکالیف برنامه هفتم توسعه یکی از کار‌های مهمی است که در ابتدای کار دولت چهاردهم انجام شده و در حال نهایی شدن است.

انتهای پیام/

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *