صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

افتتاح نمایشگاه تصاویر شهدای شهرستان‌های استان تهران با حضور مدیران بنیاد شهید

۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷:۳۹
کد خبر: ۴۷۹۵۰۱۰
نمایشگاه تصاویر ۲۰ شهید غریب از شهدای فرمانده شهرستان‌های استان تهران (به‌صورت نقاشی دیجیتال) با حضور جمعی از مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران افتتاح شد. 

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی، محمد کرم‌الهی مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران در بازدید از نمایشگاه تصاویر شهدای فرمانده شهرستان‌های استان تهران که در قالب نقاشی دیجیتال در حال برگزاری است با تاکید بر پیوست مفهومی و ایجاد درنگ برای مخاطبان در ایستگاه‌های مترو و تقدیر از مدیران و دست اندرکاران این نمایشگاه تاکید کرد: چنین اقداماتی باید تداوم داشته باشد و برای تداوم بخشیدن باید کار اجتماعی انجام شود. 

وی ادامه داد: فاصله کارهای رسمی وقتی شکسته می‌شود که وارد گذر و خیابانی شود. وقتی وارد حوزه اجتماعی می‌شویم نیاز به کار مفهومی داریم و مخاطب با شاخص هنری کامل متوجه منظور نمی‌شود. 

مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران یادآور شد: شهید سلیمانی در فضای جهانی معروف به سردار ۱۰۰ است اما مخاطب عام این را نمی‌داند. باید در هنرهای محیطی برای مخاطب درنگ ایجاد کنیم و این درنگ یعنی کار درست انجام شده است. 

عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران نیز پیشنهاد داد که برای انتقال بهتر ایثار و شهادت به نسل امروز، فرازی از وصیت هر شهید پایین عکس کار شود. 

همچنین مدیران مترو در این بازدید پیشنهاد کردند نماد شهدا متوازن با نام ایستگاه‌های مترو با همکاری بنیاد شهید استان تهران نشانه‌گذاری شود. این مهم باعث می‌شود ایستگاه‌ها به تناسب نام شهدا دارای هویت بصری باشد. 

عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران، محمد کرم الهی مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران، طاهره تبیریی معاون فرهنگی و آمورشی شهرستان‌های استان تهران، حمید ساروخانی رئیس اداره امورهنرهای نمایشی و تجسمی، محمد لارتی رئیس اداره سیمای شاهد بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مدیران فرهنگی مترو در این بازدید حضور داشتند. 

نمایشگاه تصاویر شهدای فرمانده شهرستان‌های استان تهران (به‌صورت نقاشی دیجیتال) و تصاویر شهدای غریب در اسارت شهرستان‌های استان تهران همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور در ایستگاه‌های مترو ولیعصر، ارم سبز و… برپا شده و تا ۳۱ مهرماه ادامه دارد. مراسم افتتاحیه این نمایشگاه امروز به طور رسمی در ایستگاه مترو میدان ولیعصر برگزار شد. 

همچنین این نمایشگاه تا پایان سال در همه ایستگاه‌های مترو تهران به صورت گردشی برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *