صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

مازیار مهرگان: حضور امیر مقاره در «تیتانیوم» موجب جذب مخاطبان نوجوان به تئاتر شد

۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲:۱۰
کد خبر: ۴۷۹۴۹۹۵
مازیار مهرگان درباره نقشش در نمایش «تیتانیوم» و همچنین تاثیر این نمایش در همراه کردن تماشاگران جوان و حضور آن‌ها به عنوان مخاطب حرفه‌ای تئاتر گفت.

مازیار مهرگان  بازیگر نمایش «تیتانیوم» در گفت‌وگو با میزان درباره نقش شهاب بیان کرد: شخصیت شهاب یک شخصیت چندوجهی است و حال و هوایی دارد که تا به حال تجربه نکرده‌ام. او یک شیطنت عجیب و غریبی دارد، بخش دیگر کمدی پیش‌برنده شخصیت اوست و در نهایت هم اتفاقاتی است که در روند داستان رخ می‌دهد و ما متوجه می‌شویم تمامی آنچه دیده‌ایم به شکلی به شهاب مرتبط است.

او ادامه داد: «تیتانیوم» رابطه تنگاتنگی با نسل امروز دارد که بیشتر در فضای مجازی وقت می‌گذرانند و به روابط امروزی اشاره دارد. این نمایش کلا در فضایی می‌گذرد  که بیشتر برای نوجوانان و جوانان جذاب است و خوشبختانه درصد بسیار زیادی از رضایت این گروه مخاطبان را جلب کرده است.

این هنرمند بیان کرد: «تیتانیوم» تاثیر زیادی برای همراه کردن نسل جوانی که برای اولین بار به تماشای یک اثر هنری می‌نشینند، داشته است و می‌توان انتظار داشت حداقل ۵۰ درصد آن‌ها از این به بعد مخاطب تئاتر باشند و این از هوش کارگردان است که توانست تماشاگر هدف را با خود همراه کند.

مهرگان گفت: «تیتانیوم» برای کسی که اولین بار به تماشای یک اثر می‌نشیند فاقد پیچیدگی است. همچنین محتوایی مرتبط با زندگی روزمره مخاطب دارد که او می‌تواند به شکل ملموس آن را درک کند و کم کم برای تماشای دیگر آثار نمایشی آماده شود. 

او بیان کرد: انتخاب امیر مقاره از طرف اشکان درویشی بسیار هوشمندانه بود. از دوستداران جوانی که این هنرمند در فضای موسیقی، فیلم و اکنون تئاتر با خود همراه کرده است، قطعا تماشاگر جدی برای سینما، تئاتر و موسیقی خواهیم داشت. با همین حضور امیر مقاره روی صحنه و همراه شدن هوادارانش می‌توان رفته رفته مخاطب جدی به تئاتر اضافه کرد.

مهرگان در پایان گفت: پیش از هر چیز از مخاطبان نمایش که باعث شدند یک سری رکوردها به واسطه حضورشان جا‌به‌جا شود، ممنونم. همچنین از اشکان درویشی که به من برای بازی در نقش شهاب اعتماد کرد و از گروه بازیگران فوق‌العاده نمایش لاله صبوری، شیوا خسرومهر، شیما محمدی، حامد تهرانی، علیرضا نائینی، مازیار مهرگان، تکتم اخجوانی، آرزو جعفری، حسین جاهد و امیر مقاره عزیز نیز بسیار ممنونم، چراکه از آن‌ها روی صحنه بسیار آموختم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *