صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

آیین تکریم و معارفه رئیس دادگاه عمومی بخش پاپی برگزار شد

۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹:۱۱
کد خبر: ۴۷۹۴۹۵۹
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
آیین تکریم و معارفه رئیس دادگاه عمومی بخش پاپی با حضور رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی، مدیر فرهنگی دادگستری، اعضای شورای تامین بخش پاپی، امام جمعه سپیدشت و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

خبرگزاری میزان- صالحی رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان لرستان در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگاه عمومی بخش پاپی با اشاره به اینکه خدمت کردن در بخشی که ۳۵۰ شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کرده، برای هرکسی افتخار است، اظهار کرد: باید به اولویت‌های دستگاه قضایی، اسناد بالا دستی و برنامه عملیاتی توجه ویژه داشت و اجرای دقیق آن‌ها را در دستور کار جدی قرار داد.

وی حمایت از تولید، صنعت و کشاورزی را ضروری دانست و گفت: دستگاه قضایی در رابطه با افرادی که نظم جامعه را بر هم میزند و جرایم خشن را مرتکب می‌شود هیچ‌گونه مماشاتی نخواهد داشت.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از زحمات کاظم نظری شیخ‌آباد رئیس سابق دادگاه عمومی بخش پاپی تقدیر به عمل آمد و محسن رحمتی به عنوان رئیس جدید دادگاه عمومی این بخش معارفه شد.

رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان پس از این مراسم، با حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجیوند امام جمعه سپیددشت دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار بر اقتدار دستگاه قضایی تاکید داشت و افزود: مردم این شهر، مردمی ولایتمدار و شهید پرور بوده و لایق بهترین و شایسته‌ترین خدمت‌گذاری هستند.

صالحی همچنین بر تعامل و همکاری نماینده دستگاه قضایی در شهر سپیدشت با سایر ادارات و نهاد‌ها به ویژه امام جمعه تاکید و عنوان کرد: استفاده از ظرفیت ریش سفیدان، بزرگان و معتمدین محلی می‌تواند در کاهش اختلافات و تشکیل پرونده موثر باشد که باید به آن توجه ویژه داشت.

انتهای پیام/


برچسب ها: تودیع و معارفه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *