صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رئیس جدید حوزه قضایی سرعین معرفی شد

۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴:۱۹
کد خبر: ۴۷۹۴۸۷۶
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید حوزه قضایی سرعین استان اردبیل با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان مرکز استان، معاونین قضایی و جمعی از مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان اردبیل در مراسم تکریم و معارفه رئیس حوزه قضایی سرعین، با بیان اینکه یکی از مهمترین عوامل تأثیرگذار در پیش‌برد بهتر امور و ارائه خدمات مطلوب به مردم وجود هماهنگی و همکاری مابین مجموعه‌های قضایی است، اظهار کرد: تعامل در کنار حرکت در مسیر قانون موجب می‌شود هر دستگاهی وظایف ذاتی خود را به خوبی انجام دهد و ارائه خدمات به مردم تسهیل و تسریع یابد.

وی سپس با بیان اهمیت مقوله پیشگیری از وقوع جرم، گفت: اهتمام جدی در پرداختن به شاخص‌های پیشگیری از وقوع جرم موجب کاهش تخلفات در تمامی حوزه‌ها به ویژه در بحث صیانت و حفاظت از حقوق عامه و بیت‌المال شده و در همه زمینه‌ها موجب کاهش ورودی پرونده به محاکم می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به ظرفیت‌ها و تهدید‌های فضای مجازی بر لزوم استفاده از فرصت‌های سازنده این فضا در آگاه‌سازی، اطلاع‌رسانی و تثبیت امنیت روانی مردم با استفاده از تولید محتوا سازنده و متناسب با نیازمندی‌های روز جامعه تأکید کرد.

برخورد با اراذل اوباش و اخلالگران نظم و امنیت و مبارزه جدی و قاطعانه با مظاهر فساد در تمامی حوزه‌ها از دیگر تأکیدات مقام عالی قضایی استان در این مراسم بود.

گفتنی است؛ در این مراسم با قدردانی از زحمات و خدمات ارزشمند قاضی مهدی رحیمی‌نسب، قاضی محمد علی علایی به عنوان رئیس جدید حوزه قضایی سرعین معرفی شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *