صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

نشست ستاد کنترل مجرمین حرفه‌ای و سابقه‌دار در دادگستری کل استان اصفهان برگزار شد

۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۱:۴۸
کد خبر: ۴۷۹۴۸۶۴
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
نشست ستاد کنترل مجرمین حرفه‌ای و سابقه‌دار با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان در سالن جلسات دادگستری برگزار شد.

خبرگزاری میزان- سیدمحمد موسویان  در نشست ستاد کنترل مجرمین حرفه‌ای و سابقه‌دار ضمن تبریک اعیاد ماه ربیع الاول گفت: در موضوع کنترل تردد و دستگیری مجرمان و محکومان متواری و استفاده از سامانه ساما در مجتمع‌های قضایی می‌توان با برنامه ریزی از ظرفیت مأموران حاضر در مجتمع‌های قضایی استفاده کرد تا نیاز به اعزام مأمور از کلانتری نباشد و اگر این کار انجام شود شاهد تسریع در امر بازداشت محکومان و مجرمان متواری و به تبع آن کاهش آمار جرایم خواهیم بود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان خطاب به همکاران قضایی خود در اجرای احکام نیز اظهار کرد: در حوزه اجرای احکام علاوه بر جلب‌ها در موضوع احضار و استفاده از وثیقه گذار‌ها تأکید می‌شود و به محض غیبت یا متواری شدن محکوم در خصوص وثیقه یا کفالت اقدام قضایی لازم صورت پذیرد.

موسویان در پایان درباره بازگشایی مدارس نیز بیان کرد: نیروی انتظامی هر سال با شروع ماه مهر طرح‌های ویژه‌ای درباره برقراری نظم و امنیت دانش آموزان در دست اقدام دارد که امسال نیز ضمن تقدیر از تلاش‌ها انتظار می‌رود نسبت به فراهم سازی امنیت دانش آموزان به ویژه مدارس دخترانه اقدام لازم انجام شود.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: اصفهان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *