صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رئیس کل دادگستری استان کردستان: همگرایی و تعامل دستگاه قضایی و اجرایی سبب تحقق عدالت خواهد شد

۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۲:۱۷
کد خبر: ۴۷۹۴۸۳۶
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان کردستان با حضور در دفتر استاندار کردستان، گفت که تعامل دستگاه قضایی و اجرایی سبب تحقق عدالت و در نهایت رضایت‌مندی مردم خواهد شد. 

خبرگزاری میزان -  حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی، رئیس کل دادگستری استان کردستان صبح امروز در معیت دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، معاونین خود و اعضای شورای قضایی استان ضمن حضور در دفتر استاندار کردستان با وی دیدار و گفت‌وگو کرد. 

وی ضمن تبریک انتصاب استاندار کردستان، اظهار کرد: همگرایی و تعامل دستگاه قضایی و اجرایی سبب تحقق عدالت و در نهایت رضایتنمدی مردم خواهد شد. 

رئیس کل دادگستری استان کردستان ضمن تاکید بر پیگیری تحقق حقوق عامه در استان و برخورد با بستر‌های فسادزا، تصریح کرد: دستگاه قضایی در استان با تعامل و هم افزایی با دستگاه اجرایی، تمام تلاش خود را در جهت تحقق اهداف دولت چهاردهم به کار خواهد بست. 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به استاندار جدید کردستان پیشنهاد کرد تا کمیته تعامل دستگاه قضایی و اجرایی و همچنین شورای راهبردی استان در جهت حل و فصل مشکلات و چالش‌های استان با استفاده از ظرفیت‌های استانی تشکیل شوند. 

وی همچنین بر لزوم انتصاب مدیران توانمند، شجاع و سالم در دستگاه اجرایی استان تاکید کرد و افزود: توفیق و نیل به اهداف یک سازمان در گرو انتصاب مدیران با این خصوصیات است. 

در این دیدار، آرش زره‌تن لهونی، استاندار کردستان ضمن تاکید بر لزوم تعامل و همگرایی با دستگاه قضایی استان، بیان کرد: دستگاه قضایی بیشترین نقش را در اجرای عدالت در جامعه دارد. 

استاندار کردستان افزود: زمانی ماموریت‌های نظام مختلف محقق خواهد شد که کارگزاران نظام در بخش‌های مختلف بتوانند این اهداف و ماموریت‌ها را به منصه اجرا بگذارند. 

لهونی ضمن استقبال از پیشنهاد رئیس کل دادگستری استان درباره تشکیل شورای راهبردی استان، تاکید کرد: مسایل و موضوعات مشترک بین دستگاه اجرایی و قضایی می‌تواند در این شورا با تعامل و هم‌افزایی حل‌وفصل شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *