صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گزارش جذب اعضای هیئت علمی در وزارت بهداشت ارائه شد

۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۴:۵۳
کد خبر: ۴۷۹۴۸۱۰
سیصد و چهل‌و‌دومین جلسه هیئت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی و هشتمین جلسه این هیات در سال جاری صبح امروز سه‌شنبه ۳ مهرماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش وبدا، سیصد و چهل و دومین جلسه هیات عالی جذب شورایعالی انقلاب فرهنگی و هشتمین جلسه این هیات در سال جاری صبح امروز سه‌شنبه ۳ مهرماه ۱۴۰۳، با حضور وزیر و مدیران ارشد وزارت بهداشت، رئیس و اعضای هیات عالی جذب و روسای دو کمیسیون آموزش و تحقیقات و بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد.

ابوالفضل باقری فرد، معاون آموزشی و چنگیزی آشتیانی، رئیس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت در این نشست گزارش‌هایی از عملکرد این وزارتخانه در جذب اعضای هیات علمی در فراخوان‌های قبلی، ارائه کردند.

بررسی تعداد هیات علمی جذب شده در فراخوان بیستم وزارت بهداشت و ارائه نیازمندی‌ها و درخواست معاونت آموزشی وزارت بهداشت برای بیست و یکمین فراخوان جذب اعضای هیات علمی در سال جاری، از دیگر موارد مطروحه در این نشست بود.

در این نشست علاوه بر بررسی و تایید درخواست تعدادی از متقاضیان عضویت هیات علمی بر اساس ماده ۱۵ ارجاعی از سوی کمیته رسیدگی به شکایات، نتایج بررسی کارگروه بررسی صلاحیت عمومی و هیات اجرایی جذب برخی دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه‌های علوم پزشکی اراک و بابل و نیز دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های اردبیل، خوزستان و قم طرح و تایید شد.

شایان ذکر است در این نشست، علاوه بر رئیس، اعضا، مسئولان و مشاوران هیات عالی جذب، حجت الاسلام و المسلمین رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، صادق نیت، مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل حوزه وزارتی و جعفریان، مشاور عالی و جانشین وزیر بهداشت نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/


برچسب ها: وزارت بهداشت

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *