صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

نماینده مجلس: رئیس جمهور باید ندای مظلومانه و حق‌طلبانه مردم فلسطین و جنوب لبنان را به گوش جهانیان برساند

۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱:۲۹
کد خبر: ۴۷۹۴۷۴۸
دسته بندی‌: سیاست ، عمومی
یک نماینده مجلس با بیان اینکه رئیس جمهور می‌تواند از ظرفیت حضور در مجمع عمومی سازمان ملل برای تبیین جنایت‌های رژیم صهیونیستی استفاده کند گفت: پزشکیان باید ندای مظلومانه و حق‌طلبانه مردم جنوب لبنان و مردم بی‌پناه فلسطین را به گوش جهانیان برساند.

عثمان سالاری در گفت‌وگو با میزان، درباره سفر مسعود پزشکیان به نیویورک و سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل بیان کرد: رئیس جمهور باید از این فرصت طلایی حسن استفاده را داشته باشد و از این سکوی برجسته قاطعانه رویکرد حکیمانه و کلان نظام جمهوری اسلامی ایران مبنی بر حفظ صلح و امنیت جهانی را به جهانیان اعلام کند.

این نماینده مجلس بیان کرد: متاسفانه و شوربختانه شاهد هستیم رژیم کودک‌کش و انسان‌ستیز صهیونیستی با حمایت عریان و آشکار امریکا و دولت‌های غربی مرتکب بزرگترین جنایت علیه بشریت، نسل کشی و تجاوز شده و همه مرز‌های اخلاقی را زیر پا گذاشته است و بی‌شرمانه‌ترین و بی‌رحمانه‌ترین جنایت‌ها را در نوار غزه، فلسطین و جنوب لبنان مرتکب می‌شود.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بهترین فرزندان جهان اسلام را به خاک و خون کشیده است گفت: رئیس جمهور کشورمان می‌تواند در مجمع عمومی سازمان ملل ندای مظلومانه و حق‌طلبانه مردم جنوب لبنان و مردم بی‌پناه و بی‌گناه فلسطین را به گوش جهانیان برساند و جنایت‌های این رژیم صهیونیستی، امپریالیستی، اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی را با ادبیات گفت‌وگو و معقول تشریح کند.

سالاری اظهار کرد: انتظار می‌رود رئیس جمهور در نشست مجمع عمومی سازمان ملل فراز‌هایی از دیدگاه‌ها و رهنمود‌های مقام معظم رهبری را راجع به رخداد‌های مختلف و مسائل مهم جهانی مطرح کند تا اذهان مشوش و مغشوشی که توسط امپریالیسم جهانی تحت تاثیر قرار گرفته است را تنویر کند.

نماینده مردم باخرز، تایباد و تربت جام با بیان اینکه پزشکیان نباید اسیر جوسازی‌های رسانه‌ای و شیطنت‌های صهیونیستی جهان کفر و نفاق قرار بگیرد گفت: رئیس جمهور باید جمهوری اسلامی ایران را به عنوان حامی و مدافع محرومان و مستضعفان آنطوری که است معرفی کند و مواضع عزت، حکمت و مصلحت را هم مد نظر داشته باشد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *