صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

قدردانی سخنگوی دولت از قوه قضاییه برای مختومه شدن برخی پرونده‌ها

۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸:۰۳
کد خبر: ۴۷۹۴۶۸۹
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
سخنگوی دولت ضمن تشکر از قوه قضاییه برای مختومه شدن برخی پرونده‌ها و عفو و تخفیف از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: از بازگشت برخی اساتید و دانشجویان به کلاس و درس خود خوشحالیم.

خبرگزاری میزان - فاطمه مهاجرانی امروز سه‌شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ در اولین نشست خبری خود به‌عنوان سخنگوی دولت چهاردهم بیان داشت: دولت جمهوری اسلامی ایران با ابراز تاسف از حادثه طبس به خانواده‌‎های بازماندگان تسلیت می‌گوید.

سخنگوی دولت گفت: دولت تلاش می‌کند از تکرار چنین فجایعی جلوگیری کند و گزارشی از روند بررسی علت این حادثه دردناک به زودی اعلام خواهد شد.

وی ضمن بیان اینکه دولت جمهوری اسلامی ایران جنایت در غزه و رفح را محکوم می‌کند گفت: پزشکیان در مجمع ملل متحد انزجار خود را از این رژیم صهیونیستی اعلام می‌دارد و برای صلح پایدار جایگاه و دیدگاه ملت ایران را بیان خواهد کرد.

مهاجرانی ادامه داد: سفر رئیس جمهور به نیویورک می‌تواند عاملی مهم برای وفاق و آغازی برای صلح و همکاری در منطقه و جهان باشد.

وی ضمن تشکر از قوه قضاییه برای مختومه شدن برخی پرونده‌ها و عفو و تخفیف تعدادی از محکومان از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: خوشحالیم که برخی اساتید و دانشجویان به کلاس و درس خود بازگشتند.

این خبر در حال تکمیل است...



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *