صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

برگزاری مراسم رونمایی از پوستر جشنواره‌های هنری و ادبی بسیج هنرمندان در سال ۱۴۰۳

۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲:۰۹
کد خبر: ۴۷۹۴۶۸۰
آیین رونمایی از پوستر جشنواره‌های هنری و ادبی بسیج هنرمندان در سال ۱۴۰۳ روز دوشنبه ۲مهر در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد.

خبرگزاری میزان - هم‌زمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس که یادآور و تبلور عظمت، بزرگی و همبستگی ملت شریف ایران در برابر متجاوزین به این آب و خاک بود و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز جنگ تحمیلی و عرض تسلیت به بازماندگان حادثه‌ی معدن طبس؛ امسال با لطف و فضل الهی و در اجرای برنامه‌های مصوب سازمانی و عمل به سیاست‌های رئیس محترم سازمان بسیج مستضعفین در حوزه‌ی هنر و با تلاش، ممارست  و دقت نظری که آرش زینال خیری؛ رئیس محترم سازمان بسیج هنرمندان کشور به خرج دادند  مقدمات برگزاری ۵ جشنواره هنری شروع شد. خصوصیت اصلی جشنواره‌های امسال بسیج هنرمندان در این است که بصورت دو مرحله استانی و کشوری انجام می‌گیرد و همه‌ی استان‌ها ابتدا جشنواره استانی را برگزار و سپس برگزیدگان استان‌ها در جشنواره کشوری و ملی به در بخش‌های مختلف به رقابت برمی‌خیزند و این کمک شایانی به اعتلای هنر و به عرصه‌ی عمومی آوردن هنر می‌کند.

آیین رونمایی از پوستر جشنواره‌های هنری-ادبی بسیج هنرمندان در سال ۱۴۰۳ با حضور سردار سرتیپ پاسدار «حسین معروفی» معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین، «آرش زینال‌خیری» رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور، «مجید هودن» مسئول امور انجمن‌های سازمان بسیج هنرمندان، «فرهاد قائمیان» بازیگر سینما و تلویزیون، و «سعید حدادیان» مداح اهل بیت (ع) عصر امروز (دوشنبه ۲مهر) در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد.

همچنین سیاست سازمان بسیج هنرمندان در برگزاری جشنواره‌ها، تمرکز زدایی و برگزاری جشنواره‌ی کشوری و ملی در استان‌های محروم است. ان‌شاءالله از آذرماه امسال به بعد این مهم محقق می‌گردد.

اسامی دبیران جشنواره‌های هنری و ادبی بسیج هنرمندان در سال ۱۴۰۳ بدین شرح است:

ششمین دوسالانه عکس بسیج (نور): کمال الدین شاهرخ
ششمین جشنواره فیلم بسیج: آرش زینال خیری 
نهمین جشنواره تجسمی: ابراهیم سلیمانی
پانزدهمین جشنواره تئاتر (سودای عشق): سعید نجفیان
ششمین جشنواره ملی و استانی موسیقی و سرود: رضا مهدوی

انتهای پیام/


برچسب ها: دفاع مقدس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *