صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رشد ۶۳۴ درصدی فروش اموال منقول سازمان تملیکی در ۳ سال گذشته

۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶:۴۶
کد خبر: ۴۷۹۴۶۷۹
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
ارزش پرونده‌های تعیین‌تکلیف شده اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در ۳ سال گذشته نسبت به دوره مشابه سال‌های قبل با رشد ۶۳۴ درصدی به ۹۳۰ هزار و ۸۷۹ میلیارد ریال رسیده است.

خبرگزاری میزان - بررسی ارزش پرونده‌های تعیین‌تکلیف شده اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی ۳ سال گذشته با دوره مشابه سال‌های قبل نشان می‌دهد از اول شهریور سال ۱۳۹۷ تا اول مرداد سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۵۸ هزار و ۲۵۱ میلیارد ریال کالا استرداد شده که در مقایسه با اول مرداد ۱۴۰۰ تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ با استرداد ۱۳۸ هزار و ۳۰۴ میلیارد ریال، رشد ۱۸۹ درصدی داشته است.

همچنین در ۳ سال مورد بررسی ۲۵۸ هزار و ۴۱۹ میلیارد ریال کالا در سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به فروش رفته که در مقایسه با مدت مشابه سال‌های قبل با رقم ۳۳ هزار و ۹۹۲ میلیارد ریال، رشد ۶۶۰ درصدی داشته است.

اعاده کالا نیز از اول مرداد ۱۴۰۰ تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ بالغ بر ۴۷۴ هزار و ۶۱۳ میلیارد ریال بوده که در مقایسه با اول شهریور سال ۱۳۹۷ تا اول مرداد سال ۱۴۰۰ با رقم ۲۸ هزار و ۱۶۸ میلیارد ریال با رشد یک هزار و ۵۸۵ درصدی روبه‌رو بوده است.

ارزش کل پرونده‌های تعیین‌تکلیف شده اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در ۳ سال مورد بررسی ۹۳۰ هزار و ۸۷۹ میلیارد ریال بوده که در مقایسه با دوره مشابه سال‌های قبل با رشد ۶۳۴ درصدی روبه‌رو بوده است.

انتهای پیام/


برچسب ها: اموال تملیکی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *